Review: Vichy Dercos Anti-Pelliculaire

Astazi va voi prezenta samponul tratament de la Vichy care mi-a schimbat viata!


Este vorba de cel din gama Dercos antimatreata. Am cautat pareri vis-a-vis de acest produs si am gasit doar cateva pe niste forum-uri. Trebuie sa stiti de la inceput ca exista doua tipuri: unul pentru cojite mari si unul pentru matreata si mancarimi.

De ceva timp aveam probleme in acest sens si-am incercat toate tipurile de sampoane de la brand-urile existente pe piata noastra, insa problema reaparea intr-un timp foarte scurt si-n plus parul meu se ingrasa foarte repede. Asa ca mi-am facut un test destul de rapid pe site-ul lor, puteti sa-l faceti si voi intrand aici, si m-am indreptat spre farmacie.

L-am gasit la promotie, doua la pretul de 70 Ron, in general il puteti gasi la pretul de 48 Ron pentru o singura bucata.

Ca si consistenta este mai subtire decat celelate sampoane, iar culoarea este galbuie. Nu va speriati insa, mirosul este unul ce va reaminti de plante.


Descriere:
Inovatia Dercos impotriva matretii: samponul antimatreata cu Disulfura de Seleniu pentru par gras, tehnologie care previne reaparitia matretei. Disulfura de Seleniu este un puternic activ dermatologic care elimina matreata incepand din prima saptamana de utilizare.
Hipoelergenice, testate sub control dermatologic, produsele Dercos garanteaza in egala masura placere in timpul utilizarii si rezultate cosmetice exceptionale.
In prezent, gama de tratament si ingrijire Dercos asociaza compusi activi obtinuti in mediu dermatologic, cu eficacitate testata clinic, inclusi in formule care beneficiaza de cele mai recente descoperiri tehnologice, pentru o actiune completa asupra capului, firelor de par si a radacinilor.
Datorita spumei onctuoase si abundente, acest sampon impregneaza bine toata pielea capului, pentru o mai buna eficacitate a produsului incepand de la radacina. Firul de par isi recapata stralucirea si tonusul.

Marca: Vichy
Numele produsului: Vichy Dercos Sampon antimatreata
Expira la: 01.05.2014
Cantitate: 200 ml
Cum se foloseste: Pentru prima aplicare lasati samponul sa actioneze timp de 2 minute, apoi clatiti. Pentru spalarile ulterioare, masati si apoi clatiti - tratament timp de 4 saptamani. Evitati contactul cu ochii sau pielea cu rani. In cazul contactului cu ochii, clatiti imediat cu apa din abundenta
Ingrediente: Water, Sodium laureth sulfate, Coco-Betaine, Glycerin, Dimethicone, Cetyl Alcohol, Hydroxystearyl Cetyl Ether, Corbomer, CI19140/yellow 5, Citric Acid, 2-Oleamido-1, 3-Octadecanediol, PPG-5-Ceteth-20, Propylene Glycol, Solicylic Acid, Selenium Sulfide, Sodium Chloride, Sodium Hypochlorite, Parfum/Fragranc (Code F.I.L. C38792/1)
Pret: 48 Ron
De unde le puteti achizitiona: in general il puteti gasi in farmacii

Sper ca v-am fost de ajutor pentru ca sincera sa fiu si eu am avut nevoie de o parere sincera, iar pe forum nu am gasit multe.

Voi ce tip de sampon folositi pentru astfel de probleme? Sau l-ati incercat pe aceasta? Cum vi s-a parut?

Zi buna va doresc!

Cu drag,
Ioana

Niciun comentariu: