Reduceri de Sf. Ion la B&B collection

De ceva timp ma obsedeaza ideea de a-mi achizitiona o oja rosie cu sclipi si ieri mi-am luat inima-n dinti (alaturi de o colgea si prietena) si-am fost la Winmarkt Modern Grand Center Galati, unde exista un magazin al celor de la B&B collection.

Ne-am oprit la standul cu produse Seventeen si-am pus imediat ochii pe o oja sidefata, binenteles rosie, numai ca plimbandu-ma printre cosmetice am dat de una la fel de frumoasa de la Vegan ce se numeste Sparitual si despre care o sa va vorbesc in urmatoarele postari.


La casa am vazut ca au si reduceri de 50% pentru cele ce poarta numele de Ioana, Ionela sau Oana. Reducerea se aplica la orice articol ALIX AVIEN Cosmetics si este valabila in perioada 4-8 ianuarie 2012 in baza buletinului sau C.I..

Acum nu va ramane decat sa mergeti pana acolo si sa decideti ce produs va doriti.

Sper ca v-am facut ziua mai frumoasa!

Cu drag,
Ioana

Niciun comentariu: