Review: Sparitual Lacquer

Astazi vreau sa va prezint ce de-a doua oja de culoare rosie pe care mi-am achizitionat-o recent. Este sidefata si straluceste ca un glob de Craciun. Ma declar pur si simplu topita dupa aceasta nuanta.

Va recomand sa dati cel putin doua straturi pentru ca este destul de subtire si transparenta intr-unul singur, iar peste va recomand sa dati un top coat sau un lac incolor, altfel veti simti suprafata un pic nefinisata (ca sa zicem asa).

Cam asa arata alaturi de coronita de Craciun de anul trecut:


Ei, cum va place? Mie mi se pare pur si simplu senzationala si de efect ;-)

Marca: Sparitual
Numele produsului: Sparitual Lacquer
Expira: in 36 de luni de la deschidere
Cantitate: 5 ml
Cum se foloseste: Aplicati in doua straturi pe unghie
Ingrediente: Nu scrie pe ambalaj si nici pe Internet nu am gasit mai multe detalii, dar din cate am inteles folosesc ingrediente bio si nu contine formaldehyde si toluene. Aici gasiti si ce insemana "vegan", in cazul in care va intrebati ce inseamna.
Pret: 23 Ron
De unde le puteti achizitiona: in majoritatea magazinelor ce ofera spre vanzare cosmetice. Eu am cumparat-o de la B&B Collection.
Site: sparitual.com/index
Vreau sa mentionez ca este foarte rezistenta si in 3-4 zile de la aplicare nu a sarit nici macar un colt.
Sper sa o incercati si sa-mi spuneti ce parere aveti.

Va imbratisez.

Cu drag,
Ioana

Niciun comentariu: