Ramai cu bine 2011

Bine v-am regasit dragilor!

Sper ca ati petrecut frumos in noaptea dintre ani, pentru ca sincera sa fiu sunt de parere ca a fost un an plin pentru toata lumea.

Anul ce-a trecut a lasat fara doar si poate multe semne de intrebare si de ce nu, a facut loc unor amintiri frumoase pe care le voi pretui si le voi aseza cuminte intr-un sertar al sufletului meu.

Plec spre noul an cu multe propuneri si directii pe care le voi urma. Tin minte ca parca am vazut la cineva un anumit obicei si mi-am zis sa-l facem si noi la randul nostru. In ce consta? Tot ce-ti trebuie e o foie de hartie, un pix si un plic. Pe hartie vei scrie tot ce-ti doresti tu sa realizezi in 2012. Pui hartia-n plic si o sigilezi bine. Plicul se va deschide pe 01.01.2013.

Mi se pare o metoda foarte buna si originala de a evalua ce ai facut, ce ti-ai dorit si ce ai realizat. Este in primul rand o provocare pentru noi si eu sunt, evident, curioasa sa vad cate dorinte voi duce la bun sfarsit.

Unele din dorinte vor ramane un mister, dar vreau sa va spun ca voi da tot ce-i mai bun din mine pentru a va atrage atentia si a fi mandra de clipa-n care m-am decis sa fac acest blog. Nu spun mai mult, dar vreau sa va asteptati la surprize.

Ce va doresc voua? Pai va doresc tot binele din lume, alaturi de sanatate, fericire si implinirea tuturor dorintelor! Un Nou An mai bun va doresc!

Va imbratisez!

Cu drag,
Ioana

Niciun comentariu: