Review: Oja magnetica de la Golden Rose

Bine v-am regasit!

Astazi vreau sa impartasesc cu voi o noua descoperire (cel putin pentru mine) si anume: oja magnetica. O oja care-si face treaba aproape singura, de ce spun asta pentru ca implica si putin "efort" din partea voastra.

Asa arata oja si cam acestea sunt nuantele:


Este destul de usor de aplicat, fiind sidefata nu veti avea probleme la aplicare. Un singur strat este suficient, iar mai apoi trebuie sa tineti magnetul deasupra unghiei timp de 5 secunde. Atentie nu tineti prea aproape pentru ca s-ar putea sa atingeti lacul si se va strica. Mie mi s-a intamplat asa de vreo 3 ori si a trebuit sa sterg unghia si sa reaplic oja.

Eu nu am adaugat niciun top coat, dar daca vreti un plus de stralucire il puteti aplica.

Asa arata pe unghiile mele:


Ambalajul este destul de dragut si sus veti gasi magnetul, iar jos este oja.


Marca: Golden Rose
Numele produsului: Golden Rose Magnetic Lacquer
Expira la: 01.12.2014
Cantitate: 11 ml
Cum se foloseste: Agitati bine inainte de fiecare aplicare. Folositi magnetul imediat dupa aplicarea ojei si tineti-l aproximativ 5 secunde la o distanta de 3mm. Evitati contactul direct dintre oja si magnet. Daca magnetul are urme de oja, il puteti sterge cu acetona.
Ingrediente:Butyl Acetate, Ethyl Acetate, Nitrocellulose,Adipic Acid/Neopentyl Glycol/Trimellitic anhydride copolymer, Acetyl Tributyl Citrate, Acrylates Copolymer, Stearalkonium Bentonite, Styrene/Acrylates Copolymer, Silica, Benzophenone-1, Trimethylpentanediyl Dibenzoate, Polyvinyl Butyral, Iron Powder. May contain (+/-): Mica, Tin Oxide, CI:77891 (Titanium Dioxide), CI:15850:2 (D&C Red 6 Barium Lake), CI:15880:1 (D&C Red No:34 Calcium Lake), CI:77510 (Ferric Ferrocyanide), CI: 19140 (FD&C Yellow 5 Aluminium Lake) CI: 77266 (Carbon Black)
Pret: 18 Ron
De unde le puteti achizitiona: eu am primit-o de la cineva care a fost in Turcia, dar am inteles ca se gaseste si in Bucuresti. Probabil o sa apara in curand in magazinele de specialitate
Site: www.goldenrose.com.tr/en_index.asp

Astazi este a treia zi de la aplicare si vad ca rezista, dar ce-mi place cel mai mult la ea este faptul ca ai trei modele posibile intr-un singur lac de unghii, iar magnetul este inclus.

Nu stiu cat de sanatoasa este pentru unghie avand in vedere toate chestiile pe care le contine, dar daca vreti o manichiura de efect o puteti folosi cu incredere.

Atat pentru seara asta! Pana data viitoare: Take care!


Cu drag,
Ioana

Niciun comentariu: