Review: Crema de zi Essentials de la Garnier

Am primit cu ocazia Sf. Ion un pachet cu crema de zi, demachiat si lotiune tonica si am decis sa folosesc deocamdata doar crema pentru ca mi se terminase si coincidenta sau nu tocmai ce-mi achizitionasem una noua, dar am fost foarte curioasa sa vad cum este cea de la Garnier.

In mod obisnuit folosesc crema hidratanta (de zi) de la Farmec pentru ca sunt o fana a marcii si nu in ultimul rand pentru ca-mi place rezultatul obtinut imediat dupa aplicare.

Acum insa sa ne intoarce la Garnier. Recipientul este dragut si incape si in geanta (in cazul in care planuiti o mini-vacanta), iar crema este usoara, de culoare alba si are un miros foarte placut si nu foarte parfumat. Avand o textura asa de usoara intra fara probleme-n piele si eu o folosesc ca baza pentru machiaj.

Marca: Garnier
Numele produsului: Garnier Essentials
Expira la: 06.07.2014
Cantitate: 50 ml
Cum se foloseste: Aplicati dimineata pe tenul curat
Ingrediente: Acqua, Cyclohexasiloxane, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Arctium Lappa/Arctium Lappa Root Extract, Lysine C13-C14 Isoparaffin, Polyacrylamide, Xanthan Gum, Alcohol, Cetearyl Glucoside, Laureth-7, Stearic Acid, Palmitic Acid, Disodium Edta, Butyparaben, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben, Parfum/Fragrance, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Eugenol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal,Hydroxyisohexyl 3-Cycloxene Carboxaldehyde, Limonene, Linalool (F.I.L. B1117/3)
Pret: 22,70 Ron
De unde le puteti achizitiona: in majoritatea magazinelor sau farmaciilor ce ofera spre vanzare cosmetice
Site: www.garnier.ro
 
Cea pe care o folosesc eu acum este pentru ten normal sau mixt si din cate-mi pot da eu seama este benefica pentru tenul meu. Nu am probleme si nici nu mi-a declansat niciun fel de alergie, asa ca v-o recomand cu caldura.
 
Ii multumesc din suflet prietenei care mi-a daruit-o!
 
Aceste fiind spuse va imbratisez.
 
Cu drag,
Ioana

Niciun comentariu: