Review: Briela Nail Lacquer

Astazi vreau sa va prezint doua oje marca Briela si un lac de unghii incolor tot de la ei.

Le-am gasit pur intamplator la un magazin din apropierea locului de munca. Stateau intr-un colt langa un anunt pe care scria promotie: la doua oje primeai gratuit un lac de unghii incolor.


Eu mi-am luat nuanta 151 (culoarea este mov si este mata) si nuanta 202 (culoarea este bleumarine si este sidefata). Ca si aspect sunt extraordinare cel putin cea bleumarine merge perfect pentru sarbatorile de iarna, numai ca a sarit relativ repede de pe unghie. Nu am sa neg ca am spalat vase si ca nu am stat potolita, dar avand in vedere ca cele doua straturi mi s-au parut mai mult decat suficiente am crezut ca voi apuca cel putin doua/trei zile.

Dezamagirea a fost si mai mare atunci cand am incercat sa o curat de pe unghii... Au un aspect vinetiu de parca m-ar fi pedepsit cineva sau mi le-as fi prins la usa. Pentru ca eram pe fuga am dat un lac peste ca sa nu para ca m-am dat cu cerneala. Rezultatul il puteti vedea mai jos.


Marca: Briela
Numele produsului: Briela extra long lasting - Nail lacquer
Expira la: 20.07.2013
Cantitate: 15 ml
Cum se foloseste: Agitati si aplicati 2 straturi
Ingrediente: Butyl Acetate, Etnyl Acetate, Nitrocellulose, Acrilic Resin, Triethyl Citrate, Bentonite, Vitamin B5, CI45410, CI77007, CI77891
Pret: 5 Lei
De unde le puteti achizitiona: in general le gasiti la magazinele mici (de cartier) din Galati (probabil sunt si in alte zone)

Pe eticheta am vazut ca au si-un site, dar din pacate nu functioneaza.

Momentan am sa incradrez aceasta experienta la cele nereusite, dar cu siguranta voi reincerca.

Voi ati folosit oje de la Briela? Cum vi se par?

Cu drag,
Ioana

Niciun comentariu: