Review: Gloss Les Plaisirs Nature Mandarine de la Yves Rocher

Astazi v-am pregatit un review dulce, dulce de tot. Este vorba despre gloss-ul cu aroma de mandarina de la Yves Rocher.

Eram atrasa de produsele frumoase de la ei, dar nefiind un client am spus sa incerc mai intai si sa vad daca-mi plac produsele si-am decis sa comand impreuna cu o colega. Asa ca o ocazie mai buna decat asta nu puteam sa gasesc pentru ca momentan produsul nu mai este disponibil (din pacate).

Ambalajul este foarte dragut si este unul dintre lucrurile care nu-mi lipsesc din geanta. Desi este foarte potrivit pentru o zi de primavara, merge foarte bine si iarna.


Are o textura destul de usoara dar este si foarte aromat si dulce, asa ca sa nu va fie teama daca-l mai "gustati".


Descrierea de pe site:

"Savurați aromele Crăciunului în deplină frumusețe grație colecției Plaisirs Nature Mandarină din Italia, în ediție limitată.
Acest gloss cu parfum delicios de mandarină din Italia, creează pe buze un efect de culoare transparentă, pentru un rezultat strălucitor, foarte natural.

Avantaj : o aplicare ușoară, grație capătului său în formă oblică."


Marca: Yves Rocher
Numele produsului: Gloss delicios pentru buze Mandarină din Italia
Expira: 01.06.2014
Cantitate: 10 ml
Cum se foloseste: Aplicati pe buze
Ingrediente: Nu scrie pe ambalaj si nici pe Internet nu am gasit mai multe detalii.
Pret: 12 Ron
De unde le puteti achizitiona: de aici sau la numarul de telefon 0212036131, de luni pana vineri de la orele 8 la 21 si sambata de la orele 8 la 17*
Site: www.yves-rocher.ro/
 
*Va recomand sa faceti comenzile telefonic pentru ca le veti primi mult mai rapid si veti sti daca produsul este sau nu in stoc, altfel veti risca sa ramaneti dezamagite.
Eu vi-l recomand pentru ca pur si simplu il ador si ma topesc dupa aroma fructata.

Voi ce tipuri de gloss-uri folositi?

O seara buna!

Cu drag,
Ioana

Niciun comentariu: