Lunga zi de luni

Dimineata nu ma dadeam sculata din pat, dar constienta fiind ca trebuie sa ajung la munca am infrant somnul si m-am dezmeticit, numai ca in momentul in care vroiam sa ies pe usa-mi parea ca mai am multe lucruri de facut si uite asa-n drum spre statie vedeam cu trec tot felul de mijloace de transport pe langa noi.

Am crezut ca azi o sa circule mai des autobuzele, dar nici vorba. Am urcat intr-un maxi-taxi, presati fiind de timp, pentru ca nu era ceea ce ne trebuia noua, dar am zis ca mai facem putin sport.

Peisajul era dezolant. Numarul oamenilor prezenti pe strada la acea ora era aproximativ acelasi cu cel al degetelor de la o mana. Nici macar un catel nu am vazut.

Ca sa ma pot trezi am lungit un cappuccino pana la pauza de masa, dar nici pe el nu l-am terminat. Pauza a trecut cum a trecut, in schimb cele trei minute dinaintea terminarii programului de munca pareau ca nu se mai sfarsesc. Mi-am spalat cana, am strans caserolele, am facut curat in Recycle Bin, si tot nimic... am ajuns sa numar secundele ca la Revelion.

Nu este vorba ca fac nazuri, dar sincera sa fiu mi s-a parut cea mai lunga zi de pana acum. Cu cat dorinta ta de a ajunge acasa e mai aprinsa cu atat se va dovedi mai lung programul tau.

In aceasta seara ma voi rasfata in schimb cu o masca de fata descoperita pe blogul Ioanei Ginghina. Tot ce-ti trebuie este putin iaurt si niste Vitamina C.

Sunt constienta ca multi dintre voi incepeti lucrul deabia maine, dar cum vi s-a parut prima zi de lucru din Noul An?

Cu drag,
Ioana

P.S.: Bancile nu au program cu publicul pe 3 ianuarie.

Niciun comentariu: