Review: Seventeen Supreme Nail Enamel

Va spuneam aici ca tocmai mi-am cumparat o noua oja rosie sidefata si sambata m-am decis sa ma dau cu ea pentru ca una e cand o vezi in sticluta ei si una e cand o "inaugurezi".

Arata foarte bine pe unghii, nu are toluene si se usuca destul de repede. Numarul aferent acestei nuante este 102 si arata cam asa:


Mi s-a scurs putin ulei de cuticule, acesta-i motivul pentru care straluceste asa degetul meu.

Marca: Seventeen
Numele produsului: Seventeen Supreme
Expira la: 11.09.2013
Cantitate: 12 ml
Cum se foloseste: Aplicati in doua straturi pe unghie
Ingrediente: Nu scrie pe ambalaj si nici pe Internet nu am gasit
Pret: 15 Ron
De unde le puteti achizitiona: in majoritatea magazinelor ce ofera spre vanzare cosmetice
Site: seventeencosmetics.com/ro/

Dupa doua zile de la aplicare au sarit doua colturi, insa tind sa cred ca este din vina unghiilor mele ce se exfoliaza (probabil din cauza lipsei calciului).

Eu am mai folosit produse din aceasta gama si sunt foarte multumita. Voi ce parere aveti? Le-ati incercat?

Pana data viitoare va salut si va doresc o zi minunata!

Cu drag,
Ioana

Niciun comentariu: