Osso buco de vitel - reteta lui Buddy Valastro

Va spuneam sambata ca am sa impartasesc cu voi o noua reteta. Este vorba despre o reteta cu specific italian care este considerata o delicatesa si pe care Buddy (poate-l cunoasteti sub denumirea de Cake Boss) a preparat-o, cu o cazia unei zile speciale, sotiei sale.

El spunea ca aceasta reteta o pregatesti atunci cand iubesti foarte tare persoana pentru care o prepari si tind sa cred ca este adevarat. Nu e chinuitoare si nici foarte grea, numai ca trebuie sa-i dedici putin timp.

Haideti sa trecem la treaba!

Ingrediente:

  • 3 bucati de rasol de vitel (eu am folosit 1,300 kg);
  • 2 linguri de ulei de masline; 
  • 1 lingura de unt;
  • 1 ceapa;
  • 2 morcovi;
  • 2 tulpini de praz;
  • 2 tulpini de telina (eu am folosit un sfert de radacina);
  • 2 lingurite de bulion;
  • 1/2 de cana de vin alb (eu am folosit vin rosu);
  • 4 bucatele de coaja de lamaie;
  • 2 ramurele de rozmarin;
  • 1 cutie de rosii in sos tomat;
  • 2 cani de supa de pui*.

* Eu folosesc supa de pui congelata, daca nu aveti puteti dizolva un cub de concentrat in doua cani de apa.

Puneti la incins o ola pe foc si adaugati uleiul de masline si untul, iar in timp ce cele doua arome se combina puneti bucatile carne in vas lasandu-le sa capate o culoare maronie, iar apoi le lasati sa se odihneasca pe o farfurie.


 Taiati ceapa marunt si adaugati-o in vas peste uleiul ramas.


Taiati prazul rondele si adaugati-l si pe el in vas.


Morcovul se taie rondele si se pune la calit.


Telina se taie-n bucatele mici si se pune in vas alaturi de celelalte leguminoase.


Se adauga cele doua lingurite de bulion, vinul, cojile de lamaie, rosiile in sos tomat, rozmarinul si supa de pui.


Se adauga si bucatile de carne si se pune oala la cuptor pentru aproximativ 2 ore.


Dupa doua ore puteti verifica carnea si scoate vasul de la cuptor.


Ca si garnitura puteti face orice, chiar si piure de cartofi. Eu am ales mamaliguta, iar Buddy recomanda un risotto cu sofran. Ramane la alegerea voastra, insa un lucru am sa va zic: este un vis. Carnea ti se topeste pur si simplu in gura, iar legumele sunt dulci si foarte aromate.

Acestea fiind spuse va recomand sa urmariti si filmuletul original pe care-l gasiti aici si va urez: pofta buna!


Cu drag,
Ioana

Niciun comentariu: