Tuborg light?

Da, exista de ceva timp pe piata din Italia. Desigur o sa va intrebati cu ce vine nou aceasta bere. Am facut un mic research si am aflat ca este o bere ce are cu 30 % mai putine calorii decat o bere normala si cu 30 % mai putini carbohidrati. Ca si grade, are doar 3,3 deci e cam slabuta.
Curios este can u se adreseaza femeilor cum au facut cei de la Ursus cu Redd’s, ci tocmai barbatilor. Cred ca au gresit din perspectiva comunicarii mesajului, pentru ca multi dintre cei care consuma bere nu par a fi interesati de kcal (29 la numar pentru Tuborg), insa sunt curiosa sa stiu cam ce gust are avad in vedere ca in ceea ce priveste sucurile light acestea sunt mai dulci decat cele care contin zahar.
Am gasit un print:


Si iata si spotul ce este difuzat la TV:




La noi au pus accent, dupa cum a spus si Mono, pe reamintirea faptului ca acum un an au schimbat designul sticlei si cred ca toti ni-l amintim pe Martin (cel pasionat de culoarea verde). Trebuie sa recunosc faptul ca spoturile cu Filip si Gustav sunt mult mai reusite decat cel de mai sus, dar mai mult ca sigur pietele nu pot fi asemanate si nu se merge pe aceiasi strategie. Sunt curiosa insa daca Tuborg light va intra pe piata romanesca a berii, desi nu stiu daca va avea succesul scontat.

Uitati ce-am mai gasit, un spot funny pentru Danemarca:



2 comentarii:

Claudiu M.B. spunea...

Dragut filmuletul...buna si berea...nu ca eu as fi mare bautor dar e una dintre cele mai bune...:)

Ioana spunea...

@Claudiu: Corect nu e una dintre cele mai bune, daca vrei una care pe mine personal m-a dat pe spate prin consistenta, gust, etc. pot sa-ti recomand o Guinness bruna ;)