Cine promoveaza Romania?

Probabil ca tuturor va va suna interesant sa aflati ca "Un paso adelante" nu este denumirea intr-o alta limba a serialului difuzat de catre PROTV. Nu este vorba despre el ci despre o productie ce vine tocmai din Spania. Serialul are exact acelasi subiect ca si "Un pas inainte" si are la baza aceasi tipologie de personaje.
Raman inca o data surprinsa de lipsa de inspiratie a televiziunile romanesti, ca sa nu mai spun ca vestitul post AcasaTV are in proiect un nou serial (mai mult telenovela) cu si despre etnia rroma. Prima oara nu mi-a venit sa-mi cred urechilor si am crezut ca se vor opri la "Inima de tigan", dar se pare ca acest trust are o rpoblema, persita in inconstienta. Sunt constienta de faptul ca au inregistrat un real succes, dar sa faci un alt proiect cu un subiect asemanator mi se pare destul de riscant.
Mi-ar face o deosebita placere sa urmaresc seriale mai credibile, nu licee sau scoli unde au dulapuri pe hol gen cele din State. Chiar societatea in care traim nu ofera destule subiecte interesante? Viata in camin mi se pare un subiect mult mai interesant decat fabule despre vise americane, totusi ar putea adapta scenariul la ceva mult mai plauzibil.
Daca tot vorbeam in postul anterior de lipsa de imaginatie a televiziunilor din Romania, am sa trag de urechi si televiziunea Antena1. Nu de foarte mult timp cineva imi spunea ca se uita la "Surprize, surprize" la Antena 1 si mi-am spus: ce Doamne iarta-ma se intampla? Nu mica mi-a fost mirarea cand o vad pe Mihaela Radulescu in compania lui Dan Negru prezentand o emisiune de acest gen, dar nu am retinut numele exact (probabil ca nici nu m-a interesat prea tare). Sincer nu stiu ce sa mai cred, mi se pare o stupizenie si chiar infantil razboiul Marin-Radulescu.
Am aflat azi de la Marius si despre reinnoirea campaniei/proiectului "Made in Romania". Am ramas din nou dezamagita, oare chiar nu avem destule lucruri de care sa fim mandrii, inafara de rromi si cocalari?
Imi amintesc ca anul trecut clipul pentru promovarea turismului era varza, in concluzie alti bani publici aruncati pe fereastra si tin minte ca am discutat si cu profesoara de franceza acest aspect si ne-a impartasit si ea aceleasi pareri, dar am reusit cu ajutorul YouTube sa gasim un clip foarte reusit care-l intrecea cu mult pe acel vampir expirat.
Uitati si voi ce "minunatie" de clip marca ProTV:

Raman la parerea ca clipul de mai sus este o porcarie si am sa va arat mai jos ce inseamna un clip reusit in viziunea mea. Enjoy:

Niciun comentariu: