Sunt independentă faţă de...

Am primit azi de la Ines o nouă provocare care sună cam aşa: să spun despre un lucru de care mă declar independentă.
Încep şi eu să spun despre lucruri de care nu aş putea să mă declar independentă...primul ar fi faţă de unii care vor să pară ceea ce nu sunt, adică de faţărnicie şi de unele pasiuni ale mele printre care şi cititul, dansatul de nebună prin casă, etc.
Având în vedere că am expus cele de mai sus, acum am să spun de ce sunt independentă:
1. Talk show-urile sportive şi mai ales cele politice – pentru că au mania să mă înnebunească de cap cu izbucnirile pe care le au unii invitaţi, dar şi subiectele care uneori depăşesc limita bunului simţ.
2. Serialele siropoase (gen telenovele) – oricât de mult aş vrea să le înteleg, toate au aceleaşi subiecte spuse doar cu alte cuvinte şi alte personaje şi pentru că întotdeauna ajung în faţa serialului la numărul 120 chiar dacă efortul unor persoane de a mă pune la curent cu subiectul e inutil, iar uneori acest fapt are tendinţa să mă irite.
3. Insectele de orice gen – nu le suport şi nici nu face plăcere prezenţa lor în atmosferă (chiar dacă unele ajută ecosistemul).
Acum dacă tot am scris „am să arunc pastila” altor persoane Claudiu, Paula şi Adi. Să vedem ce iese ;)

Niciun comentariu: