O elice buclucaşă

Ieri am fost până în Iaşi să-mi scot dosarul pentru că acesta îmi este necesat înscrierii la master. Pe lângă foiala, unde-i ştampila ovală du-te după ea, am avut timp să-mi vizitez şi o fiinţă dragă sufletului meu.
Drumul către Iaşi a fost o întreagă aventură şi pentru că locuri în faţă nu mai erau, am zis să stau totuşi în spate şi rău am mai făcut pentru că am simţit toate gropile, iar la un moment dat senzaţii de nedescris mă cuprindeau. Având în vedere această experienţă neplăcută am să iau în calcul achiziţionarea unei buburuze în viitor.
La întoarcerea spre Galaţi mi-a atras atenţia o elice. Nu e de avion, elicopter sau a unei insecte zburătoare. Este vorba de o elice situată pe un câmp, în judeţul Vaslui, am crezut că voi vedea mai multe, gândindu-mă că sunt pentru energie eoliană, cum sunt cele din Cluj. În Cluj am fost anul trecut şi erau mult mai multe, ceea ce mi s-a părut foarte interesant mai ales că trendul actual este de a găsi surse alternative de energie electrică.
Această elice era cam singurică şi nu ştiu de ce era pe acolo, am să pun două poze mai jos (nu sunt foarte clare, pentru că sunt făcute cu telefonul).




Dacă ştiţi ceva despre poziţionarea ei în acea zonă, feel free to write me.

Niciun comentariu: