Am scapat de griji


Ieri dimineata am terminat de citit cartea pe care mi-am luat-o pentru mare si cum nu am terminat sa o citesc acasa, am reusit intr-un final.

Cum a ajuns sa mi-o cumpar? Pai am intrat pe site-ul uneia dintre edituri si am cautat in sectiunea bestseller sa vad ce carti sunt pe acolo, am dat cu ochii de ea si stiam ca citisem un review intr-o revista asa ca am decis sa mi-o achizitionez.

"Am scapat de griji" este scrisa de Anna Maxted si este al doilea succes al ei (desi prima carte a ei nu am citit-o) si are la baza o eroina ce duce o viata normala, nimic neobisnuit, pana in momentul in care trece printr-o experienta cam neplacuta si anume moartea tatalui ei. Acest eveniment ii da viata peste cap si o schimba, ajutand-o sa se cunoasca mai bine si deschizandu-i o alta perspectiva asupra vietii.

Se spune ca autoarea este o noua provocare pentru Helen Fielding, cea care a scris Jurnalul lui Bridget Jones si daca nu m-a tinut cu respiratia taiata dupa primele pagini, mai apoi vroiam sa vad ce se intampla cu eroina.

Cartea poate fi clasificata drept una gen "Sex in the city", numai ca are alte personaje cert e ca e buna pentru serile petrecute in gradina sau pentru plaja.

Uitati si o mica descriere de pe spatele cartii:

"Sunt Helen, am douazeci si sase de ani, o slujba nesuferita la o revista pentru femei, conduc o Toyota veche si sunt atrasa de cei mai nepotriviti barbati. Viata mea e un haos de nedescris si, ca un facut, intru intr-o groaza de incurcaturi.Colac peste pupaza, Luke, colegul de apartament, imi face numai neplaceri, prietena mea cea mai buna, Tina, e prea indragostita de iubitul ei ca sa ma mai bage in seama, iar Marcus, proprietarul locuintei in care stau, e prea indragostit de el insusi ca sa-i mai pese de altceva. Unde mai pui ca Tom, veterinarul ala superb, se incapataneaza sa nu-mi dea atentie. Hmm, o fi din cauza incidentului cu tequila? Ce ma fac? Ajutooor!"

V-o recomand ca si lectura suplimentara sau daca aveti pofta de o lectura amuzanta.

Niciun comentariu: