Prima si ultima mea comanda pe Ottershop.ro

Dupa cum v-am spus acum ceva vreme cizmele mele au avut mult de suferit din cauza sarii prezente in zapada de anul acesta si-am zis sa-mi iau o noua pereche ca sa le schmb mai des si sa-mi fie usor sa le ingrijesc. Numai ca socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ dupa cum bine o sa vedeti in ceea ce urmeaza.

Cu acest noua dorinta am plecat sa vad ce mai gasesc prin magazine. Ideea e ca am vazut multe cizmulite dragute la Leonardo, dar nu ma induram sa scot din buzunar mai mult de 200-250 de lei, asa ca am zis sa vad ce gasesc si prin magazinele virtuale.

Cum nu am fost singura care a gasit ceva interesant pe ottershop.ro am spus sa dau comanda impreuna cu o alta colega care era in cautarea unor pantofi. Inainte de asta am fost totusi impreuna la magazinul Otter din incinta centrului comercial Promenada Mall din Braila pentru a vedea daca preturile sunt aceleasi si daca putem proba ceva asemanator ca si marime.

Doamnele sau domnisoarele erau insa cam departe de notiunea de a fi amabil si dragut. In primul rand nici macar nu si-au cerut scuze pentru ca ne-au lasat sa vorbim singure. Am inteles ca mai era un client care proba o pereche de pantofi, dar ar fi fost dragut din partea lor sa se scuze cu mentiunea ca vor reveni asupra intrebarilor noastre.
Ei bine nu s-a intamplat asa. Pana la urma a iesit si cea de-a doua vanzatoare din magazie si colega mea a ales un model pe care a vrut sa-l probeze. Numerele insa nu se potriveau si am ajuns la concluzia ca va trebui sa comandam cu un numar mai mic.

Insa istoria nu se termina aici. I-am "returnat" pantofii pregatindu-ne sa plecam din magazin, insa ce credeti. Domnisoara statea incremenita uitandu-se la noi cu, cutia de pantofi in mana. Nu ne-a intrebat daca e buna marimea, daca vrem sa-i duca la casa, insa si-a aruncat ochii pe tavan si-si dadea coate cu colega sa.

Da, frumos, n-am ce spune insa daca sunteti frustrate dragele mele poate ar fi bine sa va reorientati si sa va gasiti un alt job sau poate sa lasati bufeurile si problemele acasa pentru ca in stilul asta nu o sa vindeti nici macar sireturi.

Dupa aceasta mini-experienta eram fericite insa ca am reusit macar sa stabilim marimea potrivita si am decis ca vom da comanda de pe magazinul online chiar in aceaisi seara (era o sambata seara). Zis si facut, iar pentru ca nu suport sa umblu cu bani la mine am ales sa plasez comanda si sa platesc cu cardul. In cateva minute de la comanda am primit un SMS prin care ma informau ca o anumita Emilia ma va contacta in cel mai scurt timp.

Trec cinci zile si ma hotarasc sa sun pentru a vedea in ce stadiu este comanda si-mi raspunde o doamna (care nici macar nu s-a prezentat) spunandu-mi ca nu au pantofii in schimb pot sa-mi trimita doar cizmele, ma intreaba daca nu vreau alt produs in schimb si ii raspund ca-mi trebuie putin timp sa ma gandesc. A ramas ca pana la urma o sa revina ea cu un telefon peste o ora. Ghiciti ce? Peste o ora-mi spune ca de la depozit i-au spus ca nici cizmele nu mai sunt valabile. Ok, bun dar uitandu-ma pe site marimile nu erau scoase deci stocul nu era actualizat. Imi raspunde ca ei nu au posibilitatea sa actualizeze stocul in timp real. Poftim? In ce era traim? In cea glaciala? Din cate stiu eu cutiile au un cod de bare iar depozitul ar trebui sa aiba un stoc in format electronic care sa permita monitorizarea intrarilor si iesirilor. Ei bine in cazul lor nu au. I-am spus ca mi-au creat o neplacere si daca nu cumva este posibil sa aleg altceva care sa fie pe stoc, dar nici asta nu era posibil. Trebuie sa plasezi o noua comanda.

Da, in fine nici macar nu si-au cerut scuze dar au mentionat faptul ca la urmatoare comanda nu voi mai plati transportul. Nu va mai fi o noua comanda deci pot sa-si tina cei 14 lei in buzunar. In aceiasi seara am primit un mail in care ma informau ca-mi returneaza banii, dar iar nimic referitor la intamplare. Nici macar un "ne pare rau".

Am vrut sa va povestesc ce mi s-a intamplat si sper din tot sufletul ca aceasta situatie sa nu se intample si altora pentru ca sincera sa fiu atata neseriozitate nu am vazut in viata mea.

Voi ce parere aveti despre aceasta intamplare? Ati dat comanda pe magazinul lor online?

Pana data viitoare va doresc o zi cat mai placuta si va imbratisez.

Cu drag,
Ioana

Niciun comentariu: