NOTD: Rapsodi Nailpolish numarul 338 plus un strop de fericire

Bine v-am regasit!
 
Astazi vreau sa va arat o noua achizitie neplanificata, dar pe care nu regret ca am facut-o. Este vorba despre lacul de unghii Rapsodi, o nuanta verzulie, vesela care se incadreaza pefect in acest tablou cald numit primavara.




Ei bine va place? Este o nuanta pala, linistita. Scuzati aspectul cuticulelor, dar trec printr-un moment mai greu pentru ca sunt deshidratate. Tot incerc sa le ajut sa-si revina cu putin ulei, dar vad ca fara rezultat. Daca aveti sugestii le astept cu mare placere.


Marca: Rapsodi
Numele produsului: Rapsodi Nailpolish
Expira: 01.10.2014
Cantitate: 11 ml
Cum se foloseste: Aplicati peste base coat in doua straturi
Ingrediente: nu scrie pe ambalaj
Pret: 2,5 Ron
De unde le puteti achizitiona: de la Telena sau orice alt magazin ce comercializeaza cosmetice
Site: nu au

Pe langa lac am adaugat si niste floricele 3D foarte dragalase care s-au lipit de mana mea la casa de marcat si care au costat 1,5 Ron. Am vazut si in alte magazine dar erau mai scumpute, asa ca va recomand sa vi le achizitionati tot de la Telena.


Sper ca va place aceasta nunata pentru ca pe mine m-a cucerit si am observat ca lacul nu a sarit inca de pe unghie ceea ce e un semn foarte bun zic eu.

Pana data viitoare va pup si va urez o seara minunata!

Cu drag,
Ioana

4 comentarii:

Cosmina spunea...

frumoasa cuoarea:X si floricelele

Ioana spunea...

Da, si pe mine m-a vrajit. A iesit pur si simplu in evidenta ;)

fou spunea...

Eu o am in 339, practic aceasi culoare si intradevar e super adorabila oja :D

Ioana spunea...

@fou: Da, nu i-am putut rezista :D