Filmul de sambata seara (12)

Am ramas datoare cu aceasta rubrica, dar in ultimul timp sambata seara ajung cam tarziu acasa si nu-mi mai ramane timp pentru acest articol.

In seara asta va propun o comedie romantica foarte reusita pe care am vizionat-o recent la Cinemacity din centrul comercial din Braila. Nu e 3D, e digital, dar eu zic ca merita efortul.


Este vorba despre "Sa fie razboi", un film care-i are in centrul atentiei pe Chris Pine si Tom Hardy, doi dintre cei mai bun agenti CIA, care tocmai au terminat o misiune importanta pe plan profesional, dar incep o alta pe plan personal.
Cei doi afla ca li s-au aprins calcaile pentru aceiasi femeie, Lauren Scott (Reese Witherspoon), iar din acest moment totul devine o competitie pentru a-i castiga inima.

Lauren Scott este o femeie care este in cautarea perechii sale, dezamagita fiind dupa ultima relatie in care a fost nevoita sa plece din orasul natal pentru barbatul pe care-l iubea.  Numai ca roata se intoarce si in loc de un partener gaseste doi.

Filmul este condimentat cu momente amuzante si dragute. Nu ti-e dat sa vezi in fiecare zi sa vezi ce-ar face un agent secret pentru a cuceri o femeie.

Va las pe voi sa descoperiti pe cine va alege Lauren, pe barbatul stabil, romantic si proaspat divortat sau pe vesnicul aventurier...

Acesta este trailer-ul:

 

In speranta ca v-am deschis apetitul, va doresc vizionare placuta!

Cu drag,
Ioana

Niciun comentariu: