Vine, vine primavara...

... mai intai pe unghiute si apoi mai vedem noi. Aceste zile minunate de primavara m-au inspirat si-am zis sa incerc o manichiura mai vesela.

Am inceput mai intai cu inelarul si-am ajuns intr-un final, sa-mi fac floricele pe toate unghiutele. Iata ce-a iesit:



Mi-am luat acum vreo doua luni intrumentul special pentru buline, dar nu m-am indurat sa-l folosesc pana acum. Proasta ideea, pentru ca in cazul unui "tremurici" ca mine chiar ajuta.



Aceste sun produsele pe care le-am folosit:


Le voi enumera in ordinea aplicarii:
  • lotiune pentru tratarea unghiilor cu vitamina B5 de la Farmec (despre care va voi povestii in curand);
  • tratament pentru unghiile care tind sa se ingalbeneasca de la Seventeen (pur si simplu o ador) - o folosesc in general ca base coat;
  • lac rezistent cu uscare rapida de la Kallos (numarul 4 mai exact) - aceasta am folosit-o pentru petalele floricelelor;
  • lac de unghii Alix Avien (numarul 35) - acesta l-am folosit pentru a evidentia centrul floricelelor;
  • lac de unghii incolor super shine de la Seventeen (ofera o stralucire de durata);
  • instrument puncte.
Ei bine ce spuneti? Pe voi ce va inspira primavara asta?

In speranta ca v-a placut va imbratisez si va doresc o seara minunata!

Cu drag,
Ioana

2 comentarii:

Cosmina spunea...

floricele pe campii..hai sa le-adunam copii..dragalashe floricelele:X

Ioana spunea...

Multumesc frumos Cosmina :* Acum incerc altele 3D ;) Pupici