Cum arata ghetle/cizmele vostre in perioada asta?

De ce va intreb acest lucru? Pentru ca ale mele arata groaznic! Sunt de nerecunoscut. Oricat le-as curata, la final de zi arata la fel.

Petele albe sunt de la zapada, care in mod "miraculos" contine o mare cantitate de sare. Nu stiu cati dintre voi ati fost intr-un bazin cu apa sarata, dar cred ca se intampla si atunci cand faceti o baie-n mare. Atunci cand iesi din apa si stai ceva timp la soare vei realiza cat esti de "alb". Sarea se usuca iar tu vei ramane plin de pete albe.

Asa arata cizmele mele dupa o zi intreaga de umblat:


Iar asa arata dupa ce le-am curatat si le-am dat cu crema:


Ei ce parere aveti? Nu-i asa ca iubiti la nebunie vremea de afara si administratia locala, mai ales firmele platite din banii contribuabililor care in loc sa fie aprovizionati cu material antiderapant dau cu sare doar pe arterele principale?

Eu una tin sa le spun  RUSINICA pe la nas pentru ca obrazul oricum e gros.

Una peste alta imi doresc din ce in ce mai tare sa vina primavara si sper sa nu ma mai intalnesc cu situatii de genul asta.

Pana data viitoare va spun sa tineti fruntea sus si sa aveti grija de voi!

Cu drag,
Ioana

Niciun comentariu: