NOTD: Flormar Supershine Miracle Colors U31

In utimele saptamani m-am tot perindat prin centrul comercial Promenada din Braila si parca imi era dor de un lac de unghii asa ca m-am apropiat de standul Flormar si-am cautat prin zeci de nuante una care sa-mi faca cu ochiul. Ei bine surpriza sau nu, doua dintre ele m-au fermecat pur si simplu. Nu le-am putut rezistat asa ca le-am cuparat repejor.

Una dintre ele este cea pe care am sa o prezint in aceasta seara si este un mov inchis sidefat (exact nuanta pe care mi-o inchipuisem eu singurica in mintea mea).


Cam asa arata pe unghiute:



Sunt pe deplin multumita de achizitia mea. Oja s-a dovedit a fi foarte rezistenta si pana acum nu a sarit de pe unghie, in plus are o consistenta destul de grosuta si nu este transparenta ca alte lacuri de unghii sidefate.

Marca: Flormar
Numele produsului: lac de unghii Supershine Miracle Colors
Expira: 19.05.2016
Cantitate: 10 ml
Cum se foloseste: Se aplica pe unghii in doua straturi (asta este recomandarea mea)
Ingrediente: nu prea se poate deslusi din cauza marcajului cu data la care expira
Pret: intre 7 Ron
De unde le puteti achizitiona: de la punctele de vanzare Flormar
Site: flormarcosmetics.ro
Ei, spuneti drept: va place?
Eu nu am putut rezista si-am mai adaugat o poza :-)
Pana data viitoare va doresc o seara placuta si va imbratisez!
Cu drag,
Ioana

Niciun comentariu: