Papucei si sandalute de pe zorilestore.ro

Buna!

Astazi vreau sa va povestesc amanunte despre ultima mea comanda online. Am aflat despre acest magazin de la colega mea, Cosmina care era super incantata de sandalutele ce i-ai fost trimise spre testare, asa ca de la curiozitate pana la ultimul click nu a fost decat un pas.

Zorilestore.ro organizeaza o campanie de testare in blogosfera, asa ca tot ce trebuie sa faci este sa intri aici si sa urmezi toate instructiunile. Eu am crezut ca s-a terminat si-am ales sa plasez o comanda pur si simplu.
Oricum vreau sa stiti ca nici clientii nu sunt lasati deoparte (cititi mai multe detalii aici). La orice pereche de papuci, sandalute sau orice altceva va puteti alege o pereche de papuci gratuiti.

Trecand de experienta oribila cu cei de la OtterShop.ro, am decis sa nu pun eticheta si sa merg mai departe in speranta ca nu voi mai trece prin ceva asemanator. Comanda a fost expediata in 48 de ore de la introducerea in baza de date, iar pentru transport am platit 5 Ron. Ce spuneti despre asta?

Asa arata sandalutele mele de la Ipanema:


Sunt foarte dragute si mai ales eco friendly. Sandalutele sunt realizate din materiale reciclabile, iar talpa  este super flexibila.


Elementul care m-a determinat sa-i cumpar a fost aceasta fundita dragalasa.


In poza de mai sus va prezint papuceii gratuiti pe care i-am ales eu. Sunt la fel de comozi, dar talpa este putin mai rigida si sunt de la Grendha.


Va sfatuiesc sa consultati tabela de marimi inainte de a plasa comanda. Zic eu ca este destul de explicita avand in vedere ca are si marimea in cm.

Sper ca va plac pentru ca vreau sa va mai spun un lucru: sunt la super preturi. Daca o pereche de papucei de genul acesta ii gasesti in Modern cu 70-80 de ron aici ii gasesti la jumatate de pret.

Pana data viitoare va urez o seara placuta!

Cu drag,
Ioana

2 comentarii:

cosmina spunea...

sa ii porti sanatoasa. sunt foarte frumosi:X abia astept vara sa ii scot si eu la plimbarica. pupici

Ioana spunea...

Merci frumos Cosmina! Pai sa vina vara! Pupici