Review: Balea masca de fata cu lapte si miere

Sper ca nu m-am lasat prea mult asteptata cu testarea produselor de la DM, dar dupa cum bine stiti sfarsitul lunii februarie - inceputul lunii martie este intotdeauna incarcat cu evenimente dragute.

O data pe saptamana sau uneori chiar de doua ori (in functie de cerintele tenului meu) ma rasfat cu o masca pentru fata si saptamana trecuta am zis sa o incerc pe aceasta.




Am spus ca este hidratanta si ma poate ajuta sa alung stresul adunat de-a lungul unei saptamani, numai ca din cate se pare mi-a facut mai mult rau decat bine. Dupa 2-3 minute de la aplicare a inceput sa ma usture fata si-mi venea sa-mi bag fata sub dusul rece... am zis ca poate mi se pare si am stat 10-15 minute cu ea pe fata. Dupa ce am curatat fata m-am uitat in oglinda si nu mica mi-a fost mirarea cand am observat ca eram rosie ca un rac, iar usturimea a persistat.


Consistenta este asemanatoare cu cea a unei creme hidratante.



Marca: Balea
Numele produsului: Balea masca de fata cu lapte si miere
Expira: 01.09.2014
Cantitate: 16 ml
Cum se foloseste: Dupa curatarea totala a fetei se aplica un strat generos egal. Nu se plica in zona ochilor si a gurii. Se lasa 10-15 minute dupa care masca este indepartata cu un servetel cosmetic moale. Nu se spala cu apa. In functi de nevoi se poate folosi de 1-2 ori pe saptamana. Continutul plicului este suficient pentru doua aplicari.
Ingrediente: ACQUA, SESAMUM INDICUM SEED OIL, ZEA MAYS GERM OIL, GLYCERIN, CETEARYL ALCOHOL, MACADAMIA TERNIFOLIA SEED OIL, DECYL OLEATE, ETHYLHEXYL ISONONANOATE, GLYCERYL STEARATE CITRATE, GLYCERYL STEARATE, MEL, PERSEA GRATISSIMA OIL, TOCOPHERYL ACETATE, PHENOXYETHANOL, PANTHENOL, XANTHAN GUM, SODIUM LACTATE, SODIUM PCA, PARFUM, CARBOMER, ROYAL JELLY, ALLANTOIN, ETHYLHEXYGLYCERIN, POTASSIUM SORBATE, DISODIUM EDTA, SODIUM HYDROXIDE, LACTOSE, ARACHIS HYPOGAEA OIL, LACTIC ACID,LACTIS PROTEINUM, DAUCUS CAROTA SATIVA ROOT EXTRACT, ISOPROPYL MYRISTATE,PANTOLACTONE, SODIUM BENZOATE, LECITHIN,ASCORBYL PALMITATE, FRUCTOSE, LYCINE, INOSITOL, NIACINAMIDE, UREA, CITRIC ACID, GLYCERYL OLEATE, BETA-CAROTENE
Pret: intre 4 si 5 Ron
De unde le puteti achizitiona: in magazinele DM
Site: dm-drogeriemarkt.ro

Sincer va spun din tot sufletul ca nu recomand aceasta crema nimanui. Citind si ingredientele sunt sigura de acest lucru.

Sper ca acest review sa ajute.

Cu drag,
Ioana

Niciun comentariu: