Review: Cuburi efervescente pentru baie de la Yves Rocher

Buna si bine v-am regasit!

Astazi vreau sa va prezint un nou produs testat de mine si anume: cuburile efervescente de la Yves Rocher pe care le-am descoperit acum ceva vreme in oferta lor.

Eu mi-am comandat setul cu 3 arome (mure, zmeura si mandarina) care arata cam asa:




Mirosul este foarte atragator, iar ambalajul este dragalas.

Marca: Yves Rocher
Numele produsului: Cuburi efervescente pentru baie
Expira: 01.02.2013
Cantitate: 20 g
Cum se foloseste: Dupa ce ati umplut cada cu apa lasati cubul sa se dizolve
Ingrediente: SODIUM BICARBONATE, CITRIC ACID, MONOSODIUM CITRATE, MALTODEXTRIN, TALC, PARFUM/FRAGRANCE, PEG-150, SILICA, RUBUS FRUTICOSUS (BLACKBERRY FRUIT) EXTRACT, HEXYL CINNAMAL, BENZYL BENZOATE, LIMONENE, GERANIOL, CITRONELLOL, LINALOOL, CI 17200 (RED 33), CI 42090 (BLUE 1)
Pret: intre 10-20 Ron. Nu mai tin minte exact, dar din cate am observat nu mai sunt disponibile nici in oferta nici pe site
De unde le puteti achizitiona: de aici sau la numarul de telefon 0212036131, de luni pana vineri de la orele 8 la 21 si sambata de la orele 8 la 17*
Site: www.yves-rocher.ro/

 


 
 
Nu am observat nimic deosebit dupa folosirea lor. Apa avea insa un miros placut.

 
Nu stiu daca le-as recomanda pentru ca nu sunt deosebite, cred ca mai degraba folositi o spuma de baie si sunteti mai castigate.
 
Sunt curioasa daca voi ati mai folosit produse de genul acesta? Am vazut ca exista pe piata si niste bilute efervescente, dar inca nu am avut ocazia sa le incerc.
 
Acestea fiind spuse va doresc o duminica placuta si usora!

Cu drag,
Ioana

Niciun comentariu: