Review: Sarea de baie pentru picioare de la Balea

Azi este inceputul unei noi luni, inceputul unor noi articole despre si cu produse testate de mine, iar pentu ca este totusi duminica vreau sa va prezint un produs destinat relaxarii care mi-a placut tare mult.

Este vorba despre sarea de baie pentru picioare de la Balea.



Acest produs este minunat. Eu l-am folosit  in zilele in care picioarele mele pur si simplu se umflau de la atat mers si oboseala. Tot ce trebuie sa faceti este sa umpleti un lighean cu apa clada si sa varsati jumatate din continut in apa.



De cand ma stiu am avut probleme teribile cu picioarele din cauza bataturilor care ma dereanjeaza si de care nu reusesc sa scap nicicum. Din aceasta cauza picioarele mele obosesc foarte repede si simt nevoia sa le rasfat.

Iata si descrierea lor:


Marca: Balea
Numele produsului: Sare de baie pentru picioare
Expira: 01.04.2013
Cantitate: 40 gr
Cum se foloseste: Puneti intr-un recipient cu apa calda 20 de gr si stati cu picioarele in apa timp de 10-20 de minute
Ingrediente: vedeti in poza de mai jos
Pret: intre 4 si 5 Ron
De unde le puteti achizitiona: in magazinele DM
Site: dm-drogeriemarkt.ro
 
 
Mirosul este destul de puternic datorita mentei, dar rezultatul final merita. Nu uitati totusi sa aplicati o crema hidratanta dupa.

Pentru ca sunt foarte multumita de senzatia de relaxare pe care o da produsl il recomand cu toata increderea.

Pana data viitoare va urez o zi excelenta si numai bine.

Cu drag,
Ioana

Niciun comentariu: