Review: Sapun abraziv Swedish Spa de la Oriflame

Am fost mereu incantata de produsele bio mai ales cand vine vorba de produse pentru ingrijirea corporala, dar am cedat mereu in favoarea gelurilor de dus, mai ales pentru ca lasa un parfum extraordinar pe piele si nu exista necesitatea aplicarii unei creme hidratante imediat dupa ce ai iesit din dus.

Acum doua sau trei saptamani am dat de acest sapun si nu pot sa spun decat ca am fost foarte curioasa sa-l incerc. M-a atras in primul rand faptul ca era un sapun exfoliant, avea o forma numai buna pentru ai veni de hac celei mai vechi inamice ale unei femei si anume: celulita si nu in ultimul rand pretul.



Comanda a venit imediat asa ca asteptarea a fost destul de scurta dar a meritat din plin pentru ca mi-a lasat o foarte buna impresie. Miroase funky cand il deschizi, dar credeti-ma cand va spun ca merita o sansa. E foarte bun pentru masat zonele problematice ale corpului si lasa un parfum delicat pe piele.



Citesem parerea unei doamne care l-a folosit si spunea ca-i lasa pielea uscata, dar eu nu am avut aceasta problema, probabil depinde foarte mult si de tipul de piele. Parfumul sau nu m-a dat pe spate, dar eu nu l-am cuparat pentru asta, asa ca daca sunteti in cautarea unui parfum care sa va dea pe spate, va recomand sa mai cautati.


Descrierea lor:
"Săpun solid care ajută la masaj, îmbunătăţeşte circulaţia şi exfoliază celulele de piele moartă, contribuind la înfrumuseţarea pielii. Conţine complexul Hydracare+ cu efect de catifelare şi extract hidratant din alge brune. Are un parfum marin înviorător."

Marca:Oriflame
Numele produsului: Sapun abraziv Swedish Spa
Expira: 01.08.2012
Cantitate: 100 gr
Cum se foloseste: Aplicati pe corp si masati, clatiti bine dupa aplicare
Ingrediente: SODIUM PALMATE, SODIUM PALM KERNELATE, AQUA, GLYCERIN, PALM KERNEL ACID, PARFUM, SODIUM CHLORIDE, FUCUS VESICULOSUS EXTRACT, LINALOOL, HEXYL CINNAMAL, TETRASODIUM EDTA, TETRASODIUM ETIDRONATE, GERANIOL, PROPYLENE GLYCOL, CITRONELLOL, MARIS SAL, LIMONENE, ALGAE, FURCELLARIA LUMBRICALIS EXTRACT, CI 77891, CI 42090, CI 47005
Pret: 4,49 Ron
De unde le puteti achizitiona: exclusiv prin intermediul consultantilor Oriflame
Site: ro.oriflame.com/index.jhtml
 
 Daca-l recomand? Da! Pe mine m-a cucerit de la prima lui utilizare.

O zi buna sa aveti!

Cu drag,
Ioana

Niciun comentariu: