Chiftelute la cuptor - reteta in imagini

Nu sunt un fan carne tocata, dar mi s-a facut o pofta nebuna de chiftelute si cum iarna tindem sa aculam kilograme-n plus am zis sa incerc sa le prepar la cuptor si sa evit prajelile. Aceasta reteta este foarte buna si pentru pitici, cu cat mai putina prajeala cu atat mai bine pentru ei.

Haideti sa vedem ce presupune.

Ingrediente:
  • 500 gr carne tocata (eu am folosit amestec de porc si vita ca sa nu fie prea grase);
  • 2 linguri de pesmet;
  • 2 linguri de parmezan;
  • 2 oua;
  • 1 mana de patrunjel (eu nu am gasit decat uscat);
  • putintel marar (cam un varf de lingura);
  • 1 catel de usturoi (optional);
  • 1 morcov ras;
  • 1 ceapa;
  • sare si piper dupa gust.


Se amesteca toate ingredientele de mai sus intr-un bol pana cand se omogenizeaza compozitia.



Dati drumul la cuptor si lasati-l sa se incalzeasca. In acest timp formati chiftelutele si asezati-le pe o tava tapetata cu hartie de copt.


Pentru ca se prepara la cuptor si ultimul  lucru pe care ni-l dorim este sa se arda le vom acoperi cu inca o bucata de hartie de copt pe care o vom scoate dupa circa 30 de minute.
Dupa ce capata culoare si pe deasupra puteti stinge focul. La mine a durat cam o ora intreg procesul, dar depinde de cuptor.

Asa arata rezultatul final:



Pofta mare!

Cu drag,
Ioana

Niciun comentariu: