Review: Oriflame Pure Colour Nail Polish

Salutare tuturor!

Azi vreau sa va prezint un produs care intra in categoria celor care m-au cam dezamagit. Este vorba de oja Pure Colour de la Oriflame, nuanta Pearly Purple.




Este un mov inchis cu sclipici, sau cel putin asa credeam cand am decis sa o cumpar. Sticluta este simpatica si are 8 ml, destul avand in vedere ca am vazut si in cantitati mai mici decat atat.

Care este nemultumirea mea? Pai am mai multe. Unu la mana nuanta nu este mov ci mai degraba are o tentata inchisa de roz spre mov. Ma asteptam sa fie mult mai inchisa la culoare. Doi la mana primul strat nu este suficient, cu atat mai putin al doilea, asa ca am aplicat oja in trei straturi si am ajuns la rezultatul de mai jos.


Rezista pe unghie circa 3-4 zile dupa care se exfoliaza. Sclipiciul ii ofera o aderenta destul de mare, insa per total nu cred ca voi recomanda altcuiva sa o foloseasca.


Marca: Oriflame
Numele produsului: Pure Colour Nail Polish
Expira: 01.05.2013
Cantitate: 8 ml
Cum se foloseste: Aplicati in trei straturi pe unghie
Ingrediente: BUTYL ACETATE, ETHYL ACETATE, NITROCELLULOSE, TOSYLAMIDE/EPOXY RESIN, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, ISOPROPYL ALCOHOL, TRIPHENYL PHOSPHATE, STEARALKONIUM BENTONITE, PHTHALIC ANHYDRIDE/TRIMELLITIC ANHYDRIDE/GLYCOLS COPOLYMER, STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER, MICA, ETOCRYLENE, SILICA, DIACETONE ALCOHOL, TRIMETHYLPENTANEDIYL DIBENZOATE, POLYVINYL BUTYRAL, ALUMINA, CI 77163, CI 77891, CI 77499, CI 19140
Pret: 14 Ron
De unde le puteti achizitiona: exclusiv prin intermediul consultantilor Oriflame
Site: ro.oriflame.com/index.jhtml

Voi ati mai incercat oje de la Oriflame? Cum vi s-au parut?

Pana data viitoare va urez numai bine!

Cu drag,
Ioana

Niciun comentariu: