Amy - the crazy dog

Bine v-am regasit!

Nu am mai scris de mult si sincer mi-am cam neglijat aceasta pasiune. E oarecum dificil in acest moment pentru ca familia noastra s-a marit cu un membru si anume: Amy :X


Amy este cadoul meu de ziua mea si este un metis de yorkshire terrier (cam zuzu dupa parerea mea). Ea este cea care ne umple diminetile de bucurie, care se bucura cand ajungem acasa si care ne mentine starea de spirit atunci cand suntem in stand by.



In acest moment suntem la elementele de baza (iesit afara, invatat comenzile de baza, etc.), dar sunt sigura ca avem noi timp sa le acumulam pe toate. De un singur lucru nu reusim sa o dezvatam... fura hartie de orice tip si o marunteste de-ti vine sa urli cand te apuci sa o strangi, dar cum suntem o hotomana remediem situatia imediat printr-o figura inocenta si un pup pe manuta.

Ce ne mai place? Pai avem unele momente in care atipim si sforaim, iar cand vrem de mancare sau apa stim sa ne facem observati eventual ne apucam de mirosit insistent covorul.

Acum avem cinci luni, dar promitem multe pentru ca avem potential ;-)

Sper ca v-am descretit fruntile. Ne revedem in curand, pana atunci va urez o seara buna.

Niciun comentariu: