Polo redefineste termenul de cool

In aceasta seara atentia mi se indreapta spre noua campanie a celor de la VW pentru noul Polo. Daca pana acum Polo era o masina prietenoasa si puternica, acum revine cu aceiasi idee dar intr-un ambalaj diferit. Aceasta diferenta consta in faptul ca aceasta masina te face sa-ti recastigi increderea in tine.


Din cate se pare nu vor sa mearga pe aceiasi campanie in toata Europa si pentru a va face sa constientizati esenta acestei idei voi pune doua spoturi. Primul spot tv vine de la DDB Barcelona si din cate se pare este momentul in care John Travolta se confrunta cu viitorul (ma refeream la filmul Grease). Cei de la DDB au vrut sa evidentieze faptul ca " nu este indeajuns sa definesti noul Polo ca fiind cool, o poveste era mai mult decat necesara pentru a demonstra acest lucru; sa ai incredere in tine, atunci cand esti cool nu este nevoie sa te dai mare sau sa fi arogant. Rezultatul? Un spot care demonstreaza ca cel mai indicat mod de a castiga nu este competitia ".


Al doilea spot este realizat de DDB UK, dar lasati-ma sa va spuna ca nu este la fel de reusit ca primul, este un mix de idei/dorinte ale potentialilor posesori de Polo sincera sa fiu nu mi se pare la fel de reusita ca prima.



Spotul de anul trecut, cel cu catelusul, care se adresa tot pietei din UK era unul mult mai bun si sublinia mult mai bine ideea campaniei de anul acesta. Ma gandesc ca poate au intrat in pana de idei si au mers pe ideea clasica, dar totusi este vorba de VW. Cu asa un nume spotul anterior nu are niciun sens, sper sa fie doar o picatura ce se va pierde intr-un ocean. Astept urmatoarele spoturi cu nerabdare.



Inchei prin a spune ca-mi place tare mult noul Polo si ca poate l-as pune pe lista mea cu buburuze (masini care-mi plac foarte mult).

O zi buna va doresc!

2 comentarii:

Mapguy spunea...

Un alt sport care imi place la nebunie: spiritul rebel din Seat Altea :)

Ioana spunea...

Da. Genial spotul :))