Al 3-lea element

Zilele acestea in timp ce scapam de stresul cotidian mi-am reamintit de noile spoturi de la Eureko si Millenium si ma tot intreb cum au fost gandite pentru ca, daca la inceput ai impresia ca ai dat peste un spot pe RTL, in secunda 5 realitatea te stropeste cu apa pe fata.

Sa incepem cu cei de la Eureko, doi tineri (banuiesc ca sunt casatoriti) stau la masa si discutand ajung la un subiect spinos, asigurarea de viata. Am impresia ca Adam si Eva sunt cu mult depasiti de acest subiect, in acest moment moartea ta valoreaza mai mult pentru partenerul tau decat toata dragostea de pe pamant. Imi si inchipui discutia dintre socru si ginere: "Si? Ce planuri de viitor ai? Pai... Asigurare de viata ai? Pai stiti... Si care este suma garantata? Pai... 10.000,00 de euro (spun si eu) Atunci batem palma! Pe cand nunta?".

Adica WTF? Am picat eu itr-un film prost sau chiar nu au ramas in pana cei de la Ogilvy? Ma scuzati, dar aveam asteptari mult mai mari. Din ce moment relatiile sunt vazute ca si parteneriate ce au la baza profit? Va invit totusi sa cititi un alt articol, mai avizat zic eu.

Ideea este ca inafara de spot si povestea lui nu sunt impacata cu participarea fetitei. E ceva de genul tipului de la BCR de care nu mai puteai scapa nici in cele mai intime momente. In primul rand pare fericita desi subiectul nu aduce cu o poveste si mai degraba cu o drama, iar in al doilea rand discutiile argumentative nu se tin in prezenta unui copil. E ca si cum ai intreba un copil de trei ani ce parere are despre noua masina a familiei. Chiar nu este un subiect adecvat.



Am sa aduc in discutie un alt spot care m-a dezamagit putin spre final sau mai bine zis m-a nedumerit. Primul cadru - tanarul a reusit sa-si implineasca visul de a-si achizitiona un apartament printr-un credit ipotecar, iar pentru a ne demonstra cat de fericit este da o mare petrecere, unde se afla si cei de la Holograf. Totul bun si frumos, mai ales ca au ales o formatie exact pentru acest segment de piata (adulti 30-40 de ani) , dar filmul se rupe cand o femeie in varsta ce arata mai degraba ca matusa Tamara incepe sa danseze ca un omulet teleghidat.

E ca in acea zicala "Cand doi se cearta al treilea castiga". Uneori cand vrei sa sa-ti atingi scopul si te intorci din drum s-ar putea sa o dai in bara, chiar daca intentiile sunt bune, rezultatul final s-ar putea sa lase de dorit. In cele doua cazuri nu cred ca aceste persoanje sunt bine situate, mai bine incerci sa amesteci uleiul cu apa, pentru ca intr-un final iti vei da seama ca nu va merge si te vei da batut.

Intr-una din aceste zile va voi arata o campanie din America (tot pentru servicii financiare) care mi se pare mai mult decat reusita, pana atunci insa va urez o zi minunata.

Niciun comentariu: