Maruta o detroneaza pe Andreea Marin

Ieri am reusit sa ajung mai devreme acasa si am spus ca am sa lenevesc si eu putin in pat, asa ca am luat frumos telecomanda si am dat de "vesela" emisiune a lui Maruta. Nu mica mi-a fost mirarea cand am vazut subiectul zilei... domnul Maruta a reunit "sora cea mare", in persoana doamnei Bamboi, cu fratele cel mic pe care aceasta nu-l mai vazuse de cand el avea numai 10 luni.

Hmmm... Maruta gazda de emisiuni lacrimogene? Sincera sa fiu aceasta emisiune incepe sa devina varianta mai placuta (din punct de vedere al aspectului) a lui Dan Diaconescu, iar Maruta ma scarbeste pe zi ce trece mai mult. De ce? Pentru ca arunca cu pietre in diverse persoane publice, le provoaca, iar apoi cand le vezi in platoul emisiunii nu mai stie ce sa le faca sa nu plece, pentru ca stie foarte bine ca acea persoana ii va aduce un anumit rating.

Se pare ca a uitat de unde a plecat, iar mai nou cauta samanta de scandal in orice... Rusinica sa-ti fie Maruta... Originalitatea se pare ca l-a parasit.

Cam atat pe seara asta. Sper insa sa apuc ziua in care televiziunea nu va insemna doar scandal si rating mai presus de orice.

O seara cat mai buna va urez!

Niciun comentariu: