Lipsit de inhibitii

Bine v-am regasit!


Nu-i asa ca este foarte usor sa spunem ca suntem lipsiti de inhibitii, mai ales cand ne aflam in intimitatea caminului nostru? Ce se intampla atunci cand suntem la serviciu si ne-am dorii sa fim in alta parte? Unu la mana am putea sa calatorim cu ajutorul gandurilor, doi la mana am putea sa ne "irosim" timpul intr-un mod placut. Spun asta pentru ca sunt constienta ca in momentul in care te plicitisesti gasesti o multitudine de lucruri pe care esti dispus sa le faci (nu de alta dar pincipalul scop este ca timpul sa treaca cat mai repede), problema insa vine atunci cand nu sti ce sa faci cu timpul tau.


Situatia actuala ma impiedica sa spun ca stau foarte bine in materie de time management. Prioritatea mea din aceasta perioada este lucrarea de disertatie (nu stau foarte prost, avand in vederea ca am strans majoritatea materialelor si mai ales ca dispun de un plan aprobat), greul vine atunci cand trebuie sa ma apuc de primul capitol si chiar daca nu stiam ca am devenit o experta in "nascocirea" unor modalitati prin care sa-mi pierd timpul.


Oricum sunt mandra pentru ca am facut un prim pas: mi-am scos mapa, m-am inarmat cu un marker si astept constiincioasa the big moment.


Din dorinta de a ma relaxa dupa o saptamana plina, am facut o incursiune in "my safe spot" si am gasit un spot realizat pentru cei de la BBC:


Ati fi in stare sa renuntati la ceva pentru a putea sa castigati timp pentru voi? Eu una nu as putea sa renunt la imbracaminte, dar sunt constienta de faptul ca atunci cand vrei ceva cu adevarat, poti reusi.

Interesant mod de a clasa ascultatorii postului BBC. Pana acum nu cred ca am vazut niciun spot asa de reusit pentru un post de radio. Noi ne concentram mai mult pe campanii cu premii, bani si cu castigarea titlurilor (cel mai bun radio, cea mai buna emisiune,etc.). Fara confirmarea meritelor esti un nimeni pe piata locala/nationala. Traim inca dupa principiul de ce sa nu moara si capra vecinului si de ce nu, a doamnelor ce stau pe scaunel si-si urmaresc vecinii (eu personal le numesc lunestiste).

Inchei acest articol aici sperand ca v-am descretit fruntile.

Niciun comentariu: