Momentul adevarului by Kotex

O noua campanie ce mi-a trezit interesul este a celor de la U by Kotex. Aceasta revolutioneaza spoturile din sfera celor pentru ingrijire personala, iar ideea pe care se bazeaza este "De ce sunt spoturile pentru tampoane asa ridicole?". Este vorba mai degraba de a rupe ciclu monoton al acestor reclame, care nu fac altceva decat sa fie penibile si sa fie reluate ori de cate ori se lanseaza un nou produs.


In prim plan avem o femeie de 20 de ani care declara ca adora acea perioada a lunii, iar in timp ce ea isi expune argumentele, pe fundal apar imagini din celelalte spoturi Kotex realizate pentru Europa si America de Sud in ultimul an. Compania nu vrea se disculpe ci doar sa schimbe imaginea acestor produse printr-o campanie transparenta ce-si doreste sa faca putina lumina in acest domeniu, dar si sa le educe pe tinere.


Adevarul este ca spoturile pentru acest gen de produse nu au excelat niciodata. Ne-am obisnuit sa vedem femei ce fac sport, ori danseaza, ideea pe care se pune accentul fiind stare de bine pe care ti-o ofera acel produs.


Aceste spoturi nu te duc cu gandul la acel moment, neglijand multe aspecte. Nu am vazut pana acum un spot care sa-ti arate macar cum trebuie sa-l utilizezi, sau macar sa te duca cu ideea la o baie, adica locul unde se desfasoara "procesul".


Campania celor de la Kotex parodiaza conventianulul si vrea sa lase o impresie buna printr-un marketing franc. Tocmai de accea pune la dispozitie si un site dedicat . Aici poti sa impartasesti propria experienta sau sa beneficieze de un sample gratuit. Pentru orice femeie care se inscrie, Kotex ofera 1$ unei organizatii non profit care pune fata-n fata tinere de gimnaziu si de liceu cu femei de succes pentru a determina o crestere pe plan social al acestor tinere.


Felicit acesta campanie pentru ca este cea care face diferenta, in acest segment atat de inchistat, prin simplu fapt ca se deschide fata de consumatori si ii sustine in diferitele etape ale consumului propriu-zis.

Niciun comentariu: