Viata este prea scurta...

Bine v-am regasit!

Am sa profit de timpul liber ramas si am sa aduc in discutie o campanie destul de controversata, in sensul bun al cuvantului. Este vorba despre cei de la jobsintown.de, numele lor nu spune nimic pe plan national, poate daca as pune pozele mai intai totul ar fi mai simplu.

Aceasta campanie a avut loc in anul 2007, dar nici acum nu tinde sa ma dezamageasca pentru ca este una dintre cele mai bune, castigand chiar si medalia de aur la New York Festival.

Advertising Agency: Scholz & Friends, Berlin, Germany
Creative Directors: Matthias Spaetgens, Jan Leube
Copywriters: Daniel Boedeker, Axel Tischer
Art Director: David Fischer
Photographer: Hans Starck
Producer: Søren Gessat
Account Supervisors: Katrin Seegers, Katrin Voss, Jana Wolotschij
Advertiser's Supervisors: Erich Galacho, Stefan Kraft
Graphic: Robert Bilz, Steffen Kreft, Tabea Rauscher


In momentul in care am inceput sa investighez, am descoperit, ca cea din 2007 este o continuare a celei din 2006, la fel de creative:



Obiectiv: crearea unei campanii pentru a creste norietataea site-ului jobsintown.de avand la dispozitie un buget mic.


Concept: afise pozitionate pe automate de cafea, care sa creasca gradul de dramatism al situatiei in care se afla cei ce nu sunt multumiti de locul de munca actual. Aceste afise interactive sunt pozitionate deasemenea si pe automate de tigari, pompe de benzina si masini de spalat, continand imagini ce indica conditiile aspre in care lucreaza anumite persoane.


Publicul tinta: oricine este nemultumit de actualul loc de munca, dar si proaspetilor absolventi. Oamenilor ce s-au gandit la o schimbare in acest sens, dar si mai important, oamenilor care au motive bine intemeiate pentru a schimba acest aspect, dar nu s-au gandit la posibilitatile existente.

Campania in sine este un bun exemplu a ceea ce inseamna sa te axezi foarte tare pe ideea principala. In principal aceste poze au circulat cu titlu de poze haioase, probabil de asta au si adoptat acest tip de comunicare cu publicul tinta, reusind totusi sa fie eficienta pentru ca reuseste sa se imprime in memoria celor care vad aceste afise pe diversele masinarii. Un alt aspect asupra caruia trebuie sa ne indreptam atentia ar putea fi realizarea excelenta, dar mai ales calitatea superioara a acestor afise.

Se pare ca cei implicati in aceasta campanie respecta linia anului 2006, fiind din ce in ce mai convingatori. Ceea ce atrage, adica “carligul” il reprezinta imaginea in sine ce este completata cu desavarsire de sloganul “Life’s too short for the wrong job”.

Creativ, nu?

Niciun comentariu: