ProSport - cu sa fara Steaua?

M-am trezit eu cam tarziu, dar am vrut sa consult mai multe surse si sa citesc pareri avizate pentru a vedea care a fost scopul acestei campanii de la ProSport. Se pare ca este vorba despre o noua campanie de imagine: "Ştim ce înseamnă să fii suporter!”, care va ţine până pe 14 iunie.



Nu neg faptul ca spotul pro-Steaua este unul foarte reusit si chiar amuzant. La inceput am crezut ca este doar un teaser, urmand alte spoturi care sa sublinieze sloganul lor, dar dupa cateva zile am stat si am analizat faptul ca dintre toate echipele din Liga 1, Steaua este mereu prezenta, fie ca sunt stiri, fie ca sunt emisiuni, nu poate trece o zi fara sa auzi numele acestei echipe. Desi sincera sa fiu, pe mine aceasta noua imagine cu "bietul" Gigi si hai sa-l salvam, ma face sa schimb programul spre exemplu, sau sa stau pur si simplu la calculator si sa-mi aleg eu singura programul.




Ma gandeam ca alegerea echipei nu a fost pur si simplu intamplatoare. Cine sunt cei mai afectati de situatia actuala a echipei? Normal ca suporteri, pentru ca le vine greu sa vada, de unde au plecat si unde au ajuns. Daca anul trecut, doar numele de Steaua vindea (aici ma refer strict la materiale promotionale si bilete), acum au parte numai de reclama negativa. E adevarata si vorba aia: nu conteaza, daca e reclama pozitiva sau negativa, cel mai mult conteaza ca publicul sa nu te uite si sa sti ce masuri sa iei si mai ales cand sa le aplici.

Am sesizat ca pe IqAds spotul ProSport anti-Steaua este denumit defapt ProSport Dinamo... De ce? Nu mi se pare sa aibe vreo legatura cu Dinamo, nu tu insemnele echipei, nu tu culori. De asta spun ca intotdeauna este bine sa fi atent la detalii. Este doar un spot care defapt vrea sa vina mai aproape de sufletul celorlati suporteri demanostrand ca ziarul nu-i neglijeaza.

Cele doau rivale din spoturi trebuiau alese cu atentie, pentru ca lupta crunta se dadea acum un an, dar poate sunt eu cam critica astazi... Pacat este ca de la aparitia lor nu a mai urmat nimic, pauza, zero. Poate ca acestei campanii ii lipseste continuitatea. Daca tot au inceput bine era loc si de un sfarsit la fel de bun, dar cum am mai spus si mai sus, mai este timp pana pe 14 iunie. Asteptam cu nerabdare machetele si bannerele online.

Niciun comentariu: