Promovam Romania

Ma bucur sa dau peste campanii ce promoveaza produsele si traditiile 100% romanesti. Tocmai ieri am primit un mail in care cei de la Unica imi aduceau la cunostinta demararea unei noi campanii intitulate " Romanesc 100% ".

Sunt insa curioasa cati vor intelege pana la urma acest mesaj, in conditiile in care la ora actuala hypermarketurile sunt pline de produse din import, iar cautarea unor fructe din productia autohtona devine o lupta crancena. Spun asta pentru ca am fost in aceasta situatie si am plecat acasa cu o sacosa plina cu mere din Italia care culmea erau si la un pret avantajos.




Aceasta campanie nu este prima si nici ultima de aceasta natura. Cei de la EuropaFm au identificat in timp aceasta tendinta si au venit in sprijinul producatorilor cu o campanie ce s-a desfasurat in luna februarie. Din cate reiese din rezultatele pe care le-au impartasit ascultatorilor, campania a fost un succes, numai putin de 859 de firme s-au înscris pe site, iar una chiar a beneficiat de un domeniu .ro.


Poate veti spune ca sunt carcotasa, dar m-as bucura sa aud de o campanie sustinuta si de organele de competenta. Cred ca interventia lor ar fi ajutat mult la nivel national, iar daca ar fi fost dupa mine as fi marit putin termenul campaniei, dand sansa cat mai multor firme sa-si sustina produsele. Ceea ce nu a constientizat nimeni pana acuma ca dupa completarea formularului, cei de la EuropaFm s-au procopsit cu o baza de date pe care multi o invidieaza.


In cazul in care sunteti curiosi sa vedeti care sunt reactiile si detaliile legate de campanii am sa pun si linkurile:




Cred ca este foarte important sa credem in produsele noastre, nu zic sa renuntam la scala noastra de valori, dar sunt de parere ca avem cu ce sa iesim pe piata. Multi au mai spus asta, dar pentru ca sunt constienta ca intr-o mare parte este si adevarat, am sa sfarsesc articolul spunand ca achizitionand produse romanesti putem ajuta la crearea locurilor de munca si la dezvoltarea anumitor ramuri din economie. Stiu, suna a discurs, dar este o convingere de-a mea.

Niciun comentariu: