Greu de uitat

Multi dintre noi avem piese pe care nici macar de ne-am stradui nu le vom uita, pentru ca in majoritatea situatiilor atasam experiente din trecut, iar simplu acord al unei chitari ne poate trezi amintiri. Asa mi s-a intamplat cand am vizionat noul spot al celor de la Orange. Melodia se numeste "I'm yours" si este interpretata de Jason Mraz, din cate am observat piesa a intrat si in preferintele celor de la radio.


Ascult de ceva timp piesele sale si am unele pe care vi le recomand cu caldura: Mr. Curiosity, Rainbow Connection, The Remedy, Life is wonderful, Halfway Home, Bella Luna, ei bine hai ca ma dau singura de gol, majoritatea pieselor lui imi plac pentru ca simt chitara cum prinde viata in mainile sale. Sa va mai zic ca este one man show si ma interpreteaza in proportie de 99,99% live?

A devenit unul dintre preferatii mei si piesele lui imi sunt aproape de suflet si de cate ori simt nevoie sa trag o fuga din aglomeratie ii ascult piesele. Il recomand tuturor celor care simt nevoia sa traga aer adanc in piept si sa se simt cu mintea limpede dupa.

Voi pune varianta de concert pentru ca respect ceea ce el vrea sa transmita prin piesele sale, nu ca variante de studio nu suna bine. Mai bine va las sa-l ascultati...


Enjoy!

Niciun comentariu: