Toamna-n culori si sentimente

Chiar daca este soare afara, frigul nu ne sblabeste, iar caldura din calorifere se lasa indelung asteptata. Singurul lucru care ne-a ramas este sa speram la vremuri mai bune.
Toamna (care dupa parerea mea seamana mai mult cu o iarna) are si avantaje. Nimic nu e mai frumos decat sa scoti din cuptor o placinta cu mere si scortisoara aburinda, tot acum e si vremea placintelor cu bostan, a merelor si mai ales perelor (anul asta am facut o pasiune pentru ele), nucilor si a gutuilor.

Ati incercat vreodata sa puneti peste nucile decojite o lingurita cu miere de albine? Este absolut genial si gustos...Miamiiiii!

Imi place aspectul rosiatic al copacilor si covorul de frunze astenut pe trotuare, ceea ce nu-mi place este frigul, pentru ca extremitatile mele ingheata imediat. Pe langa asta e mult mai dificil sa alegi hainele pe care le vei purta. Dresuri, sosete mai groase, pantaloni si fustite la fel de groase. E greu pana le imbraci si mai greu e pasul in care ajungi direct in pijamale. Apropo de obiecte vestimentare, am facut o noua pasiune pentru esarfe, respectiv fulare. Sunt extrem de frumoase, mai ales ca acum se poarta culorile vii si asta nu ma face decat sa ma declar cucerita in proportie de 100%.
In concluzie, asa cum spunea si Albert Camus:
Toamna este a doua primavara, cand fiecare frunza e o floare

Stiu ca e duminica dar va supun la un mic test: am o sacosa pe masa, o sacosa in care se misca constant ceva. Ce poate fi? Va mai dau niste indicii: traieste-n apa si-n general toamna se gasesc si prin magazine.

Am sa revin cu poze ;-)

Nu stiu daca toamna tindem sa devenim mai romantici, dar cert e ca melodia pe care am descoperit-o cu ajutorul Madalinei se potriveste perfect cu vremea de afara.



O zi minunata va doresc!

Cu drag,
Ioana

Niciun comentariu: