Paste cu ton a la Ioana

Credeati ca v-am uitat? Nici gand. Am revenit cu o reteta proprie pe care-mi face placere sa o fac atunci cand nu prea am mult timp la dispozitie.

Ingrediente:
  • 2 fire de ceapa verde (puteti folosi si ceapa normala)
  • 1 ardei kapia
  • 1 lingura cu ulei de masline
  • sare
  • piper
  • curry
  • 1 conserva cu ton
  • 200 g de paste (eu am folosit spirale)
 
Se pun pastele la fiert in apa clocotita cu o lingurita de sare, iar intre timp noi pregatim tonul. 


Taiem ceapa rondele si ardeiul kapia fasii.

Incingem o tigaie, dupa care adaugam o lingura cu ulei de masline si calim ceapa, apoi adaugam ardeiul kapia si asteptam pana se combine aromele, amestecand din cand in cand cu o lingura de lemn.

In cele din urma adaugam tonul asteptand inca 6-8 minute pana ce se imprieteneste cu celelalte ingrediente. Adaugam un praf de sare, unul de piper si un varf de cutit de curry.

Amestecam bine si le mai lasam 4-5 minute sa se odihneasca, dupa care oprim focul.


Luam pastele de pe foc si le strecuram, apoi adaugam peste ele tonul si mie personal imi place sa mai adaug o lingurita cu ulei de masline peste (acest ultim lucru fiind la alegerea voastra).


Sper ca v-a placut!

Pana data viitoare va doresc pofta mare si numai bine.

Cu drag,
Ioana

Niciun comentariu: