Fericirea vine in doze mici

Bine v-am regasit dragi prieteni!

Stiu e cam frig afara si a venit vremea sa dam limonada pe o cana cu ciocolata calda, dar daca va hotarati sa faceti o scurta plimbare prin oras va recomand sa va opriti la magazinul cu genti vis-a-vis de Vox Center.

Nu, nu este vorba despre genti. Mai aman acest subiect pentru ca de cateva luni am bugetul limitat si prefer sa prospectez piata, desi cu greu te ambtii cand vezi nenumarate site-uri cu genti din ce in ce mai colorate. Apropo de asta, am observat ca in acest sezon se poarta gentile cat mai colorate, oranj, galben, rosu, albastru. Toate culorile vii care va trec prin minte se poarte sezonul asta.

Am cam deviat de la subiect stiu. Undeva prin acest magazin exista un stand cu unghii false, cosmetice, etc., acolo veti gasi niste sticlute micute-micute cu accesorii pentru unghiute. Va recomand sa nu incercati cosmeticele pentru ca faceti rabat in primul rand la calitate. Mi-am luat eu acum muuult timp un rimel si lacrimam cand ma dadeam cu el, mai bine dai ceva bani in plus si ai garantia ca nu-ti cad genele sau mai stiu eu ce. Accesoriile costa 1,50 lei si le gasiti in diverse culori si modele. Eu m-am limitat la patru de data asta, iar in seara asta am sa le si incerc.



Pentru ca nu eram sigura daca lacul incolor este suficient ca sa le fixez am trecut si pe la Stavros sa-mi iau un lipici special pentru unghii. Nu incercati cu super glue pentru ca este toxic si ataca unghia. Cel pe care l-am luat eu costa 4 lei.



Sper sa-mi reuseasca manichiura :-)

Pana data viitoare numai bine!

Cu drag,
Ioana

Niciun comentariu: