Gusto - un spot făcut cu picioarele

În fiecare zi m-am obişnuit să-mi citesc căsuţa poştală să aflu noutăţile şi ieri mi-a fost dat să dau peste o analiză a celor de la Iqads asupra unui spot pentru pufuleţi. Prima întrebare care mi-a venit în cap a fost de ce nu o vedem pe micile ecrane. Răspunsul însă a venit şi el la un minut distanţă: păi cum să accepte CNA-ul difuzarea unui astfel de spot care până la urmă nu mi se pare aşa de deosebit, fiind mai mult ca o glumă de prost gust.

Am ataşat clipul şi spotul:


Sinceră să fiu mă aşteptam la un spot mult mai plăcut, vizual vorbind, unul în care cei mici să se joace liniştiţi ştiind că bunica are la îndemână mereu pufuleţii lor preferaţi. Nu ştiu cât de bună este ideea mea, dar parcă totuşi nu mă pot împăca cu acest spot.
Tot din materialul indicat mai sus aflu că cei de la Gusto nu merg pe ideea de a comercializa produsul în şcoli, iar următoarea mea întrebare ar fi: pe ce s-au bazat când şi-au stabilit publicul ţintă? Oare ce frecvenţă în achiziţionarea pufuleţilor au spre exemplu adolescenţii?
Îmi amintesc că am mai văzut această poveste cu portocala într-un film de pe afară. Am să fac nişte cercetări în sensul asta şi am să văd dacă-l găsesc. Dacă mă poate ajuta cineva, ar fi şi mai bine. Acţiunea se petrecea într-un birou şi tipa tăia o portocală se stinge lumină şi îşi taie degetul.
Gata am făcut cercetări filmul se numeşte Între gheţari sau Ice Bound. E una dintre scenele de început ale filmului.
Cam prost inspiraţi cei cu ideea, dar cât există acest nou curent Emo, o să tot vedem spoturi din ce în ce mai agresive.

Astept şi părerile vostre să văd dacă-s singură împotriva lor.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Oribil. E 9 dimineata, imi mamanc bolul de cereale si nu mi-a cazut deloc bine spotul. :D
Trecand de asta, nu inteleg cum vor sa se pozitioneze. Probabil au vrut sa evite seria de clisee prezente in spoturile pt chipsuri si altele asemenea. Dar mi se pare ca au dat in cel mai mare dintre ele - "ai face orice pentru...". Si l-au prezentat in asa fel incat atunci cand vezi Gusto la raft risti s-o iei in cealalta directie. :)

Claudiu M.B. spunea...

Spotul chiar e destul de nasol...ca sa nu zic foarte nasol...cat despre emo...poate cei care l-au facut erau foarte EMO...:D

Ioana spunea...

@Paula Ionescu: Exact, risti sa vrei sa iesi cat mai repede din magazin :)
@Claudiu: Sa sti ca exista o posibilitatea sa fi fost EMO kids :))
In concluzie ma bucur ca nu-s singura ce a avut o asemenea reactie ;)