Ciorbă de...

Sfârşitul acesta de săptămână m-am plimbat puţin pe Valea Prahovei şi uite aşa am ajuns şi prin Sinaia, unde am ales să mergem să păpăm ceva ca la mama acasă. Ne-am oprit la Casa Noastră şi ne-am aşezat fumos la o măsuţă.
Am primit meniul şi l-am studiat cu atenţie şi uite cum dau e numai peste lucruri hazlii:


Eu ştiam că i se spune ciorbiţă de pui sau de pasăre, nicidecum ciorbă de păsărică.
Am mai găsit încă un lucru ingenios preparat de un bucătar din Buzău, dar trebuie să caut cablu de date la telefon şi am să vă arăt ce le mai trece prin cap unora.
Have fun ;-)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ioana, eu nu stiu unde le gasesti, dar sunt tari toate... auzi...ciorba de pasarica...lol!!! te pup. keep up the good work!

Ioana spunea...

Ma bucur tare mult ca-ti plac, nu stiu cum fac sa le nimeresc, dar cert e ca ciudatenii gasesti la tot pasul. Te pup >:D< >:D< >:D<