Virusul ce nu-l suportă pe Irinel Columbeanu

Dacă tot m-am trezit mai devreme azi, mi-am spus să acord o atenţie sporită e-mail-ului şi uitaţi ce minunăţie de poză am găsit:


Se pare că în calea fericirii multora stă un nou virus, unul răutăcios ce-i împiedică pe domnii amatori de senzaţii tari să mai vizioneze fimuleţele deocheate. Din câte am înţeles cei de la BitDefender au fost cei ce l-au descoperit.
Acest virus se numeşte Dilly şi poate fi regăsit fără nici o problemă pe mai toate fişierele de pe DC. Am găsit şi o poză a fişierelor ce au un cadou în plus:

Se pare că sărăcuţul internaut, aşa nevinovat cum pare el, în realitate are o problemă ce se pedepseşte cu închisoarea.
Din câte aţi observat virusul are o problemă cu aceşti oameni (părerea mea e că bine le mai face).


Sursa: MENreport.ro

Niciun comentariu: