Microsoft atacă Apple prin intermediul lui Seinfeld

Se pare că spotul celor de la Mac nu a rămas fără un răspuns, iar cei de la Microsoft au ripostat. Uite aşa am aflat şi eu astăzi de pe mail că Seinfeld a fost cooptat în noua strategie de branding a celor de la Microsoft şi uite aşa o să primescă bietul de el cam 10 milioane de dolari pentru această nouă campanie demarată. Vă arăt mai întâi spotul celor de la Mac pentru a vă forma o idee:







Seinfield nu este un începător în ceea ce priveşte sporturile ce promovează tehnologia, iată unul făcut pentru cei de la HP:






Bill Gates i se alătură comediantului în tentativa de a apropia consumatorii de acest brand. O tentativă draguţă dacă mă întrebaţi pe mine, dar ca în orice început există sceptici şi din unele puncte de vedere înclin să le dau dreptate, pentru că Seinfeld a lipsit o perioadă destul de mare de pe micile ecrane. Întotdeauna o să existe şi un "dar". Păi nu a fost el unul dintre cele mai iubite personaje timp de nouă sezoane? Ba da, dar preferinţele se mai şi schimbă.
Ca să nu vă mai ţin mult în suspans am să pun şi spotul în cauză:






Se pare că după retragerea sa, Gates vrea să devină mult mai simpatic, acum cine ştie cum o să iasă şi-a asumat de câţiva ani imaginea de om dur şi cu capul pe umeri. Apropo de rivalitate, uitaţi aici ce spunea Gates acum mult timp în urmă aici. Am mai găsit un spot în care la un moment dat apare şi Seinfeld, să vedem dacă ghiciţi pentru cine era spotul.


Nu ştiu cât succes va avea această tentativă având în vedere că vânzările celor de la Apple au crescut cu 40% faţă de anul precedent. Adevărată mai e şi vorba: " Vom trăi şi vom vedea".

Niciun comentariu: