Riva del Garda - un orasel de vis

Am lipsit cateva zile pentru ca m-am mai plimbat putin prin Italia, de data asta singura si folosind ca mijloc de transport trenul reusind totusi sa nu ma pierd. Uite asa am ajuns in nordul Italiei, intr-o bucatica de lume rupta parca din basme ce se numeste Riva del Garda.
Oraselul e situat cumva la capatul unui prea frumos si minunat lac (Lago di Garda) si este vizitat de oameni din toate partile, mai ales de catre cei din Germania, care prefera sa-si faca vacanta prin acele zone si datorita faptului ca se afla in imediata apropiere a Tirolului, unde 89% se vorbeste in limba germana. Totusi am vazut si multi romani pe acolo, veniti in vacanta si m-am bucurat tare mult sa aflu ca unii aleg sa se relaxeze in compania unor peisaje de vis.
Aproape in fiecare an ma duc prin acea zona, dar niciodata nu am fost in plin sezon estival, acum am ramas impresionata (placut) pentru ca plaja era plina ochi de oameni veniti sa faca o „baie de soare” si sa se desfete cu apa clara a lacului. Pentru a va face o imagine mai ampla a zonei am sa va spun ca lacul e inconjurat de munti, iar pe lac stau ca niste lumanarele barcute de toate tipurile, va spun sincer ca este o imagine ce face cat 1000 de cuvinte de-ale mele.
Oraselul este decorat cu turnulete medievale si cu stradute inguste pe care ti-e mai mare dragul sa mergi, mai ales daca-ti iei si o inghetata si savurezi peisajul.

Riva del Garda noaptea

Fiind inconjurat de munti, poti foarte usor sa faci drumetii pe munte, e adevarat ca daca nu ai putin antrenament obosesti usor, dar merita efortul pentru ca de sus se vede oraselul, dar si lacul in toata splendoarea lui.
Am cautat un filmulet mai rasarit pentru ca va arata oraselul si l-am gasit pe acesta:

Eu v-am aratat doar unul dintre orasele, dar va asigur ca si celelalte sunt la fel de „delicioase”.
Daca totusi v-am facut curiosi, va recomand si unul dintre cele mai mari parcuri de distractii din Italia si anume Gardaland. E la o ora distanta de mers cu masina intr-un orasel numit Peschiera del Garda si va recomand un bilet pentru o zi pentru ca sunt destule atractii. Am fost si eu acum vreo cinci ani si cand am plecat mi-a parut rau ca nu am avut timp sa ma dau in toate.

Harta cu oraselele din jurul lacului Garda

Sper sa va fi facut placere mica incursiune in Riva del Garda si de acea va invit sa ascultati si piesa de mai jos. Enjoy!

Morcheeba-Rome Wasn't Built in a Day

Anonim spunea...

Pacat ca nu organizeaza agentiile de la noi tururi ale parcurlor de distractii din Europa. Visul meu cel mai frumos e sa le iau pe rand in cateva saptamani. :)

Ioana spunea...

@Paula: Mi-ai adus aminte de anii de liceu cand la turism faceam tururi interne, dar si interne, am un dosar acasa si-mi aduca aminte ca am facut ceva care zic eu ca ti-ar place.
Ca sa faci un astfel de tur trebuie sa fi touroperator si sa ai multe contacte, am sa caut si daca gasesc ceva de genul te anunt ;)