Brothers&sisters - un nou serial ce creaza dependenta

Zilele trecute am prins pe Italia1 un promo al unui nou serial ce va rula de saptamana viitoare pe acest canal si am zis sa fac mai multe sapaturi asupra acestui nou serial.
Se pare ca am aflat eu mai tarziu despre el, prima lui aparitie pe micile ecrane a avut loc pe 24 septembrie in SUA. Serialul are la baza povestea unei familii, iar printre actori numarandu-se si Calista Flockhart, in trecut protagonista serialului Ally McBeal. Avand in vedere ca este unul nou pentru noi sa speram ca-l vom vedea si pe la noi, oricum in State se bate in audiente cu seriale precum Neveste disperate, Grey’s Anatomy si Lost.
Brothers&sisters are deja doua serii si se filmeaza la cea de-a treia, iar printre actorii se numara:
· Sally Field: Nora Holden Walker
· Calista Flockhart: Kitty Walker
· Dave Annable: Justin Walker
· Balthazar Getty: Thomas "Tommy" Walker
· Rachel Griffiths: Sarah Whedon Walker
· Rob Lowe: Robert McCallister
· Sarah Jane Morris: Julia Walker
· Matthew Rhys: Kevin Walker
· Ron Rifkin: Saul Holden
· Emily VanCamp: Rebecca Harper
· Patricia Wettig: Holly Harper

Avand in vedere ca sunt foarte multi actori cunoscuti, serialul a luat si un premiu Emmy, mai precis actrita Sally Field.
Calista isi va rotunji destul de bine bugetul, pentru ca, atat ea cat si Griffiths, au incasat 200.000 de dolari pentru aparitia din episodul pilot si vor primi cate 100.000 de dolari pentru fiecare episod in care vor juca. In serialul care va fi lansat la sfarsitul acestui an, Calista Flockhart va aparea intr-o ipostaza inedita. Impreuna cu fratele si sora ei, personajul interpretat de Calista trebuie sa-si asume responsabilitatea unei afaceri de familie dupa moartea neasteptata a parintelui lor.
Am gasit un promo ABC din vara anului 2006 ca sa va faceti o idee despre film si am mai pus si un clip cu tema muzicala a serialului.










Sper sa va fi placut :)

Niciun comentariu: