Ce poţi găsi într-o spălătorie auto?

În primul rând poţi găsi o mulţime de maşini ce-şi aşteaptă rândul pentru a deveni mai frumoase decât sunt deja.
O să încep prin a vă spune că nu este vorba despre tipica spălătorie, unde-ţi aduci maşina şi aştepţi ca personalul să facă munca mai grea. Ei bine nu, este vorba de o spălătorie unde poţi să-ţi speli şi singurel maşina. Cum? Păi în primul rând faci rost de anumite monede specifice ce seamănă foarte bine cu cele de un euro, pe care le vei introduce în anumite aparate. Aceste aparate sunt automatizate şi te pot ajuta să-ţi faci maşina lună, atât în interior cât şi în ceea ce priveşte aspectul exterior.
Am ajuns şi eu printr-un astfel de loc acum un an de zile, dar anul ăsta altceva mi-a sărit în ochi. În locul unde unii clienţi îşi curăţă cârpa de praf sau vin să se odihnească preţ de două minute, erau aşezate cuminţi trei tonomate: unul pentru cafea, al doilea pentru băuturi răcoritoare şi cel de-al treilea cu filme „eroice” pentru cei mari.
Stătea el cuminţel acolo în lumina directă a soarelui şi am decis să merg spre el să-i fac câteva poze:




Staţi liniştiţi DVD-urile nu erau la vedere, trebuia să apeşi pe un anumit buton ca să poţi vedea „eroismul”, adică nişte jaluzele verticale se întorceau şi puteai citi titlurile. Sinceră să fiu nu prea înţeleg poziţionarea lui tocmai acolo, stau şi mă gândesc ce femeie/bărbat vine să-şi spele maşina şi pleacă acasă cu un DVD. Oricum am să menţionez şi faptul că era o arie supraveghetă doar cu ajutorul camerelor video, fiind un self-service.
Mi-a plăcut tare mult sloganul lor pe care-l puteţi observa în poza de mai jos:



Se zice că în viaţă cât trăieşti înveţi şi sinceră să fiu am tendinţa să cred că este din ce în ce mai adevărat acest proverb/zicală. Am văzut pe la noi tonomate cu gume (tot pentru oameni mari), acestea fiind poziţionate în cluburi şi am înteles şi de ce. Apoi am mai văzut în Italia tonomate cu periuţă de dinţi şi pastă de unică folosinţă, acestea fiind poziţionate în restaurante. Exemplele pot continua, de la buchete de flori până la ţigări, dar ideea principală pe care vroiam să o subliniez că nu am înţeles poziţionarea lui, de aceea poate veniţi voi cu idei şi mă lămuriţi şi pe mine.
Enjoy it! (la articol mă refeream :) )

P.S.: Am scris „eroice” pentru că nu sunt o fană a traficului adus de astfel de cuvinte.

4 comentarii:

Claudiu M.B. spunea...

Mie imi place ce scrie pe ultima poza...:P...si sincer e o idee foarte ingenioasa...asa faci doua lucruri odata...cumperi un dvd si speli si masina....=))

Ioana spunea...

Si eu care ma intrebam cine ar putea fi in targetul lor...pana la urma am un raspuns :))

Anonim spunea...

care sint monezile ce seamana cu un euro?
:)

Ioana spunea...

Respecta acelasi tipar ca si cele de 1 Euro (culoare, metal, etc.), numai ca singura diferenta sesizabila este desenul existent pe aceasta.