Seara country? Oricand!

Acum exact o sapatamana am auzit ca undeva pe langa oras ar avea loc o noua manifestare campeneasca (cum o numesc ei aici) si am decis sa mergem sa vedem despre ce este vorba. Factorul cheie ce a condus mai mult spre curiozitate a fost ca vom putea gusta carne de taur la protap. Stabilisem un punct de intalnire si apoi unul cate unul au inceput sa apara, numai ca intotdeauna trebuie sa existe acel cineva sa-ti strice putin cheful, asa ca am fost nevoiti sa asteptam 35 de minute pentru ca acel personaj sa-si faca simtita prezenta.

In 15 minute am ajuns la locul unde se desfasura aceasta manifestare. Ajunsi acolo am crezut ca nu-mi vad bine ochilor si primul instinct a fost acela de a duce mainile la ochi. Vreau sa va spun ca erau cam 17 mese lungi de 8 metrii pline ochi de lume ce savura preparatele specifice, dupa acea imagine ne-am asezat la coada lunga cam de 5 metrii si am asteptat si iar am asteptat, dar am ajuns intr-un final la casa si am platit comanda. Vestea proasta ne-a spus-o o doamna ce batea la casa: "s-ar putea sa nu mai avem taur la protap, dar in schimb puteti sa va luati gratar mixt de aceiasi valoare". Toti tineam degetele incrucisate, pentru ca niciunul dintre noi nu mai mancase asa ceva.

Gasind intr-un sfarsit locuri la o masa am asteptat sa vina baiatul ce prelua comenzile si i-am inmanat bonul pentru a ne aduce comanda, numai ca s-a intors dupa un minut spunand ca nu mai are delicatesa, dar poate sa ne-o schimbe cu alt preparat. Dupa ce a plecat baiatul, catre cine credeti ca ni s-au indreptat privirile "fulgeratoare"? Exact pe cel care intarziase. Avand in vedere ca am venit sa ne relaxam, ne-am linistit imediat si am mancat un mixt la gratar, care a fost extrem de bun. A doua problema au fost cartofii prajiti pe care nu i-am primit nici dupa ce am terminat de mancat, baiatul care ne servise se pare ca luase o pauza, asa ca am schimbat cartofii pe desert.

Dupa o masa copioasa am mers la cortul in care se dansa muzica country, unde o dansatoare profesionista, invata un grup de 20 de persoane, pasii elementari pentru a putea dansa. Tipa era imbracat conform manifestarii si avea un microfon, exact cum vedeti in filme la salile de gimnastica americane. Mi-a placut tare mult stilul de dans si nu parea prea dificil, asa ca prin public mai dansam si eu.

Italienii astia chiar stiu sa se distreze, au acea relaxare si acel zambet care te destinde imediat. In concluzie, mancarea a fost buna, muzica exceptionala si oamenii din jur plini de buna voie. Sincer mi-as dori sa se organizeze si pe la noi astfel de evenimente, pentru ca sunt chiar distractive.

Cam asa arata o lectie de dans:







O piesa care-mi place mie mult:





Enjoy!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Nu stiu cum se face ca, de fiecare data cand imi este foame de nu mai pot, tre sa citesc undeva sau sa vorbesc cu cineva despre mancare BUNA :((

Ioana spunea...

Deci nu-ti mai spun ce urmeaza ca-ti fac iarasi pofta :D